YORUMLAR
hadi bakalım sonu ne olacak reklamlara ne gerek vardı ki....saygılar ustam
Kemnur
Kanayan bir yara toplumda ve bir o kadar duyarsızlıkla insanların yok saydığı. Akla zarar ki insanlığın geldiği son nokta.
Konuyu irdeleyen değerli çalışmanızı kutlarım hocam.
Kaleminiz daim olsun.
Saygılarımla her daim...
Kemnur
Mevlana;
" Huy misk ve öd ağacı değildir ki kokusu çıksın.
Huy yüzlerce kılıf içinde gizli bir sırdır.
Dışı sana malumdur, içi kendisine" diyor.
Allah insanları böyle pisliklerden emin eylesin.
Böyle konularda yazılmalı mı? Yazılmalı.
Faydadan âri değil.
Selamlarımla Dostum.
Kemnur
Sonu belli oldu kızın.
Bilmem hangi genelev.
Ne demeli?
Üzüldüm, canım sıkıldı.
Hiç bir kız çocuğu babasız kalmasın.
Her yan aç kurtlarla dolu çünkü.
Kemnur
Kemal hocam, öykü güzel gidiyor da, ama öfkemi sorsan...
Böyle insanlık dışı olaylar dünyanın her yerinde bulunur, ama ne yazık ki ortadoğuda daha da fazlası var.
Öykünün devamını merakla bekliyoruz. Se
Selamlar ve saygılar.
Kemnur
Ahlak, ahlak, ahlak !
Hangi y.y da olduğunun hiç bir önemi yok. Eğer temelde ahlaktan yoksun , toplumsal yaşam kurallarından uzak , saygı-sevgi ile yetiştiremiyorsanız bireyi; kalkıp bu görevi sadece din kurallarına devrederseniz yosunlaşmış bireyler ve ardından yozlaşmış toplumlar yaratırsınız.
Yaşadığımız toplumda ahlak denilince akla hemen din geliyor. Oysa din ahlaktan sonra hatta eğitim ve öğretimden sonra gelmeli. Bilinçsiz bir din eğitimi ahlak kurallarınıda hiç' edebiliyor. Tolumsal bir sözlesmedir ahlak. Ve onu hemen takıp eden görgü kuralları.
Yetiştiğiniz toplum kadar, yetiştirildiğiniz ahlak kuralları da çok önemlidir.
Saygılar