- 723 Okunma
- 0 Yorum
- 3 Beğeni
VARMISIN BENİMLE
Internette tanistilar adam kadını çok sevdi kadın yaraliydi güven sorunu yasıyordu adam sabırla bekledi sevdiği kadının dudaklarından dokulucek iki kelimeyi adam her fırsatta sevdiğini söyledi kadına kadın hep sustu nihayet buluşmaya karar verdiler buluşma günü kararlaştırıldı ikiside çok heyecanliydi kadin kıyafetleri deneyip en güzelini arıyor adamda yok o kravat mı yoksa bumu diye deneyip duruyordu nihayet buluşma sabahina gelindi ve erkenden buluşma yerinde oldular kadın çok heyecanlı adam ise gergindi ilk görüşte adeta aktı duygulari engel olamadilar birlesen parmaklarina adam kadının gözlerine bakıp yine seni seviyorum dedi çok heyecanliydi ve kadın adamın elini bırakıp gitti ağlıyordu adam şaşırdı neden ben ne yaptim dedi ve kadin konuştu şimdi gitmezsem Sana aşık olucam acı cekicem göz yaşı dökücem sonra sen beni bir bahane bulup birakicaksin adam sasirdi nasıl yani hani sevgi kadin elini adamin kalbine koydu ve derki ben burdayim ve hep burada olucam adam yasaran gözlerine engel olamadi kadın durdu ve adama dediki SENI SEVİYORUM adam sasirdi bana ilk defa seni seviyorum dedin ne değişti kadın adamın boynuna sarıldi ve dediki BIR ERKEK BIR KADIN ICIN AGLARSA ONU GERCEKTEN SEVİYOR VE BIR KADIN AĞLAYAN BIR ERKEGI BIRAKIP GIDIYORSA BU AŞKI HAKETMIYOR demektir SIMDI VARMISIN BENİMLE. ....SAIRICE. ....
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.