YORUMLAR
Yav!...
Zaten hava bozuk, dışarıda sevimsiz bir yağmur ve gün ortasında gece misali kararan bir gök yüzü var...
Zaten canım sıkılmış vaziyette üç gündür hastanede, babamın yanında gecelemekten...
Bu insanların sevimsizliği, hoşgörüsüzlüğü, anlayışsızlığı, vurdumduymazlığı canıma tak etmiş...
Bir de bu yazı tuz biber ekti üstüne resmen.
Şekerim tavan yaptı yav!...
Bir küçük kızın hayatı böyle mahvoluyormuş demek.
Bu analar hiç akıllanmayacak mı?
Kemnur
Kemnur
Kemnur
hayvan desem hayvana hakaret olacak.
ne desem, nereye koysam, naapsam, neetsem...
insan şaşıp kalıyor; ama bu demek olmuyor ki bırakın sessiz kalalım böyle sinsi sinsi büyüsün. olmuyor, midemiz bulansa da bir şeyler yapmalıyız, engellemeliyiz ortadan kaldırmalıyız.
akıcı ve ders verici kaleminizi tebrik ederim Kemal Hocam
Kemnur
Aç bırakılan en uysal hayvan bile saldırgan olur.
Bu coğrafyada insanlar "ahlak" adına ahlaksızlık batağına itiliyor. Yasak ve ayıp anlayışının ezdiği çocuklar,kendi organlarından korkutulan,susturulan ,baskı ile büyütülen arızalı olup çıkıyor.
Ne yapmalı? dediğimizde karşımıza kocaman bir aysbergin küçücük görüntüsü düşüyor.
Yalancıktan eğitimler,işlevsiz sığınma evleri,olmayan koruma,saçma sapan kurumlar ve netice ; değişen bir şey yok.
Aydınlık karanlıkta olup biteni ayan eder.
Işıkları yakalım.
Halimize bakalım,derim.
Selam ve saygı ile değerli "Kemnur" ağabey.
Sayın Hocam,
Türkiye ensest ilişkide dünyanın en önünde gidiyor ama bu sapıklıkla
sadece susarak mücadele ediyoruz.
Bir adama gençliği süresince marifetmiş gibi meyhaneyi, kerhaneyi
göstermiyoruz, sonra bir kız arkadaşı olmasına müsaade etmiyoruz,
internetten porno seyretse , mastırbasyon yapsa günaha girmiş
muamelesi yapıyoruz ve ortaya çıkan her türlü sapıklığı da gizliyoruz ...
Bu evet önü alınamayacak kadar ağır bir hastalık ama dışarıda cinsel
hayatı tamamen yok ederseniz bu sapıklığı önlemeye hiç bir dini telkin de yetmez.
Sadece baba kız değil , kardeşler, yakın akrabalar ,hatta ana oğul arasında
bile görünen bu aciz, sefil ve sapık tercihi bilinçle yok edebiliriz.
Neden bu işler en çok Ortadoğuda diye sormaktan kendimi alamıyorum.
Bu kadar ciddi ve yok edilmesi gereken bir konuya göstermiş olduğunuz
hassasiyete teşekkür eder saygılar sunarım
Kemnur
Bu toplumda yaşanan ve çoğu gizlenen gerçeklere yine parmak basmışsın.
Yüreğine sağlık üstat.
Kemnur
Kıymetli Kemal hocam
Bu türden can sıkıcı ve üzücü olaylar her toplumda yaşanıyor maalesef sizin yazınızda geçen boyutlarda olmasa da okumuş kariyer sahibi kocaman adamlar da meme ellemek gibi tacizde bulunabiliyorlar hem de Japon turist kadınlara. Bu tür sapıklar yüzünden insan sokağa çıkmaya çekiniyor. Ne diyelim sonumuz hayır olsun.
Kaleminize sağlık
Saygı sevgilerimle
Kemnur
Okumaya bile tahammül edilmesi zor hikayeler. Niicelerini duyduk böyle içimiz yandı.
Nedendir bu nefse yenilmeler ? Neden bu kadar zayıftır bazında iradeler. Onlarında
yaşanmışlıklarından gelen bir durum mudur?
Allah cümlenin evladını böyle sapıklardan korusun.
Kemnur
Bunun gibi adli vaka bir sürü olay var fakat adliyeye de yansımayan olaylarda çok. İnsanlık adına utanç verici gerçekten Kemal Hocam...
Kemnur
Ne yaptın sen Dostum ?
Allah Allah...
Olur mu? Olur.
Yok mu böyleleri.Varmış demek ki.
Görmesek te okuyoruz.
Allah belalarını versin.
Selamlarımla.
Kemnur
Of hocam, of. Öykü çok üzüntülü ama gerçek şu ki böyle hayvanlar her yerde var işte. kaleminize sağlık. Selamlar.