- 504 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Avrupalı sanıyorum....
--Nasıl başlıyacağımı bilemiyorum...
Fakat yazmalıyım beğenilir beğenilmez fakat öylece yaşıyorum.
Bir az önce evime geldim.
Bir genç arkadaşın mekanında biraz lafladık.nelermi anlattık?Birçok şeyleri öyle çevirdik bu şekil kayduk vel hasıl anlattık anlattık.
---Köprüler barajlar,hastaneler sağlık milliğelir konuştuk durduk.
Bizim için vakit geçirmek fakat birazda düşünüşlerdeki farklılıkların doğrulukların ne kadar olduğunu aynı mı olduğunu ölçmek.
Ve ben şöyle yaşıyorum;
Biliyorsunuz ve her kez de biliyordur.Okumuş veya anlatılmış duymuştur muhakkak.
--Modern hayvancılıkta güzel standartlara uygun bir ahır yapılır veterineri bakıcıları çobanı ve saire vesaire...
Hayvanlar ahır içinde önlerine yemi verilir otları tepe tepe yığılır bütün gün hayvanlar yer içer uyur vitamin iğneleri yapılır büyük baş küçük baş fark etmez .
En güzel şekilde beslenirler büyütülür üretilir çoğaltılırlar.
En önemlisi ahırlara hayvanların dikatini çekecek şekilde televizyon ekranları konur ve çayır çimen yeşillikler yayınlanır.
İnekler yiyip içtikçe yeşillikleri çayır çimenleri gördükçe kendilerini merada zanneder ve süt verimini yükseltirler.
Çünkü inekler mutlu olurlar çayırda merada sandıkları için kendilerini.
---Ve şimdi bende ;
Türkiye de duble yollar yapıldı ,hastaneler de sıra yok sağlık bedava çılgın projeler en büyük hava alanı, üçüncü köprüler yapılıyor.
İnsan başına mili gelir on bin dolardan yirmi bin dolara çıkmış cepte yok para.okullar da kitap bedava tablet bilgisayar bedava avrupalı gibi yaşıyoruz valla.
----Avrupalı özentimizden gidiyoruz işe geliyoruz eve yokki ailece çıkasın dışarı yemeğe nereye...
Bağlanmışız ineğin yularından yemliğe bağlandığı gibi bankalara ev kıredisi,araç kıredisi ihtiyac kıredisi,
Yanında kredi kartları kurtar bakalım kendini özeniyorum ya yaşıyorum avrupalı gibi.
Hayal ediyor mutlu oluyorum git işe gel eve varsa birgün izinin havada güzelse güneş varsa,bulut gökyüzü deniz
hayal ediyor ,mutlu oluyorum yaşıyorum aynı inek gibi.
-----------------sevgilerimle...
-----refik pewlvan...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.