- 899 Okunma
- 7 Yorum
- 1 Beğeni
Adı Lazım Değil
Kapı çaldığında hâlâ uykunun kollarındaydı. Gözünü aralayıp saatine baktı. Gün çoktan ikinci yarıya geçmişti. Kırmızı pazen pijamasını düzelterek sokak kapısını araladığında gördüğü davetsiz misafire burun kıvırdı.
“Hayırdır,” dedi, boyu tavana yakın olan adama. ............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
YORUMLAR
Yalan söylemenin gereği yok.
Tacettin Yıldırım uyarmasaydı bu güzel yazıyı okuyamayacak,
bu güçlü yazardan haberdar olmayacaktım.
Okudukça, okudukça insanın merdivenden koşar adım inip,
Mehmedi saçlarından kavradıktan sonra basası geliyor gırtlağına bıçağı...
Bu ne güzel bir anlatım.
Bu ne harbi bir kalem.
Geçmişi telafi etmek için diğer yazılarınızı da mutlaka okuyacağım.
Selam ve Saygıyla...
Böyle acı öyküler için ''Çok güzel olmuş'' demek ne derece doğrudur bilemem ama öykü gerçekten de usta bir yazarın elinden çıktığını daha okumaya başlar başlamaz hissettiriyor.
Çok çok başarılı buldum.
Maalesef toplumumuzun ve daha pek çok toplumun kanayan bir yarası bu.
Tebrik ediyorum.
Selam ve saygılar...