YORUMLAR
vah zavallı Erol adaşım. Tek kurtuluş yolunun "milliyetçilik" olduğunu söyleyip kendini şirk batağına atıvermiş.
Elma ile armut toplanmaz derdi ilkokul öğretmenim.
Kültür insanın ürettiğidir.
Din ise vahiydir.
Bu sene de elma ile armut toplanmıyor.
Eski bir ülkücü abinden kısa bir not.
Biz 80 öncesi nesile "eski" diyoruz.
Eskimiş değil.
Selam ve dua ile.
CanMaYBuLL arkadaş doğru(!) söylüyor.. Yaşananlara bakıldığında Türk İslam'ın farkı ortada..
-Türkmen gardaşların ölüyor diye, Rus uçağını düşürebilmek,
-Gelişmiş batılı ülkeler on bin, yirmi bin göçmen alınca , bunu hümanistliğin zirvesi görürken; Yunan askeri ege de mülteci botuna demir sopa sokup batırırken, bazıları kapılarını kapatıp , sınırlarına duvar örerken; dört milyon mülteciyi niye geldiniz demeden, kapılarını hep açık tutan bir Türk İslam var. Farkı ortada.
...
Erol Güngör'ü merak ettim şimdi.. Teşekkürler paylaşım için
Ahlaksız toplum, savunmasız ve yıkılmaya çok müsait bir toplumdur. Dini ve milli değerlerin yozlaştırılmak istenmesi, dışarıdan hiçbir şekilde sonuç elde edemeyeceklerini anlayan düşmanların izleyeceği yegane yoldur. Etrafımızda ve içimizde bu kadar ülke zararına uğraşan insan varken hala rahat olabilenleri anlamak hayli güç oluyor ! Bir de alınacak önlemleri soruyorlar!.. Öncelikle, dinini ve milliyetini bir kenara atmadığın sürece içeriden yıkılmazsın. Yani bu da aleyhine olacak bir cephede savaşmayacağın anlamına gelir ! Zaten savaşların en zoru da o cephede geçmiyor mu?..