*** GÜNAYDIN HAYAT ***
Okuduğunuz yazı Günün Yazısı olarak seçilmiştir.
Bugün yeni doğdum ben. Bir çiçeğin dalından kayarak ,bir kuşun kanadından uçarak geldim. İlkbaharda yeşermeye , yazın kurumaya razı olarak... Kışın üşüyeceğimi , sonbaharın yapraklarımın teker teker döküleceğini bile bile geldim sana . Eskiye bir perde çektim ; " mazi " koydum adını.Ve yeniden başladım sevmeye. Yeni doğan bir bebeğin bakışında yakaladım mutluluğu.Geleceğe bir köprü uzattım. Sağlam adımlarla ilerliyorum şimdi. Demir parmaklıklardan tutunarak... Biliyorum çok zor , yorucu bir yolculuk olacak. Ama ben karanlıkları aydınlatmak için çıktım yola. İmkansızı yakalayıp esir emeye , başarının sırrına ortak olmaya... Korkmuyorum! Ve vazgeçmiyorum yaşamaktan. Yalnız değilim! Biraz sabır , bir parça cesaret ve bir de umut var yanımda. Sanki dört iyi dost köklü bir çınara dayanmış gibiyiz.Zaten ihtiyacımız olan da bu değil mi? Sadece ve sadece sevgi... Ne sormak için bir papatyaya ihtiyacımız var , ne de içimizi ısıtacak bir güneşe muhtacız. Tek başına bir hükümdardır sevgi. Aramayı bilene sevgili , gurura kapılana asidir. Esasen gökyüzüne kurulmuş bir salıncak gibidir. Önceleri yavaş , hızlanınca korkusuz bir yeldir. Poyraz olmak ta , ılık bir ilkbahar yeli olmak ta o salıncağı sallayanın elindedir. Ve tek elimizden gelen ılık bir yel olması için dua etmektir. Evet ! Bugün yeni doğdum ben ! Bir cuma sabahı ezanlarla birlikte merhaba diyorum sana . Anne kokusuyla birlikte , senin havanı da taa içime çektim korkusuzca. Günaydın Hayat ! Küçük adımlar atmaya hazırlanıyorum. Sakın bana çelme takma olur mu ? [ Karanlıkları aydınlatmak isteyen herkese... ] SUMRU...
YORUMLAR
Evet ! Bugün yeni doğdum ben ! Bir cuma sabahı ezanlarla birlikte merhaba diyorum sana . Anne kokusuyla birlikte , senin havanı da taa içime çektim korkusuzca.
günaydın
bayıldım böyle sıcak bir yazı ile karşılaştığım için
içim neşe ve huzur doldu
çok teşekkürler...
yazan yüreğe merhaba ve günaydın
kutlarım canım
yazıyıı okuyupta duygulanmamak elde değil.nice çilelerden sonra söylenen, yine de seni seviyorum,günaydın hayat!
bunun için öyle yada böyle bir sebep buluyuruz sonunda kendimize.hiç olmadı inadına diyoruz.güzel olsun inşallah sizinde bizimde,hayatlarımızın devamı güzel olsun.
Seni Seviyorum Hayat..
Peşini bırakmayacağım...
Laf çıktı bir kere ağzımdan peşini bırakmayacağım. Yıldıramayacaksın beni.
Sen beni zorladıkça ben seni zorlayacağım. Sen benim canımı yaktıkça ben seni daha çok seveceğim. Sen pes ettirmeye çalışsan da yılmayıp uğraşacağım.
Bırakıp gitmek istedikçe ardından geleceğim. Pes etmeyeceğim...Önce düzenimi mahvettin. Herkesin sahip olmak istediği bir düzenim vardı.Zamanı geldi, durdun ve darmadağın ettin. Yılmadım. Seni yine sevdim.En değerli varlığımı benden uzaklaştırdın pes etmedim sana daha çokbağlandım. O giderken ardından ağladım ama sana da dayandım bir yandan.
Biliyorum durmayacaksın. Mutluluğun en güzeli tattırırken bir yandan acıtacaksın. Aşkın en güzelini verirken tattıracaksın ayrılığı. Bazen sevindirip bazen üzeceksin. Genellikle de uğraşacaksın benimle.Ama... Beni asla yıldıramayacaksın.
Durmayacağım.
Her sabah uyandığımda haykıracağım.
Seni seviyorum hayat...
Seni seviyorum
Yazarı ve emeğini kutlarım muhteşem eseri için.
Sevgiyle.
Günün aydın olsun. Hayat zaten devam ediyor. Yeter ki ondaki mutlulukları yakalayalım. Hiçbir zaman karamsarlığa yer vermeyelim, gül bahçesi olan güzel hayatımızda. Dosttan bir selâmdır bizi mutlu kılan, güç veren, değer verildiğimizi bize bize bildiren. O sevgidir, bizi güçlü yapan öyle bir güç ki yüce dağları düz edecek bir güçtür. Sevmek te öyledir. Bir gönül vardır, sevmeye sevilmeye muhtaç. Sevgiler ruhlara Sûrur verdiğinde bu hayat daha bir yaşanır olur. Aslında hayattan beklediğimiz çok birşey değildir. Sevgidir, saygıdır, değer verildiğimizi hissettirmesidir. Gerisi teferruattır. Güzel yazınızı haz alarak okudum. Gönlünüzden bal damlamakta, o lezzeti dimağımıza nakşettik. Kutluyorum güzel dileklerin harmanlandığı güzel yazınızı. Saygılarımla birlikte sayfanıza karanfiller bıraktım.
Ben de bu yazıyı okumakla kendimi "şanslı" sayıyorum.
Hayata günaydın demek ve "çelmeden korkmak"son derece insanidir.
Ayrıca "yolculuk" kavramı da çok anlamlıdır.Tıpkı A.Souza'nın dediği gibi:
-Mutluluk varış değil,yolculuktur.
Herkese bu anlamda iyi "yolculuklar" dilerim.