biz değişeceğiz ki..hayatlar değişmeye başlasın..!
hayatlarımız karmakarışık..içiçe geçmiş türlü türlüsüyle değişik ortamlardan oluşuyor..akıllar yetmiyor zaten bu yüzden.aklımız yetse de imkanlar olmadığından yarım heveslerle yaşamaktayız genelde..
ne yaparsak yapalım olmuyor..olmayacak ta.herkesin zevki de bir yere kadar..keyfi de.!
geçim derdiyle bedenler değirmen gibiyse..manevi duygularla güzel geçinmeyince heveslerimizle bir türlü anlaşımıyoruz.hevesli hevesli istesek te olmayınca yüzümüz düşüyor yerlere..kimseler de kaldırmayınca yerlerde sürünüyoruz dertlerimizle..heveslerimizle..!
"ne yaparsam rahatlarım?" sorusunu "sadece kendimiz" için sorunca "cevaplar da kendimize özel" oluyor tabii ki de.!
oysa hedeflerimiz olsa.ulaşılabilir amaçlarımız olsa.imkanlara göre BAŞARILI OLSAK..birbirine destekle başarıları yayıp genişletsek...sağlıklı ve duygulu olarak "insanız be insan" diyerek dostluklar kurabilsek..sohbetler edebilsek..birbirine yardımlarla ayakta kalabilsek..
iyi günde kötü günde..o mevsimde bu mevsimde..yıllar içinde..hikayelerde..ama hep birlikte diyebileceğimiz SAMİMİYETLERE bir ulaşabilsek..!
hayat değişecek..hepimiz değişmeye başlayacağız..şiirlerle..şairlerle..yazarlarla..masalcılarla..sohbetlerimizle..!
güzellikler emek istiyor..çaba gösterilsin bekliyor..
hoşluklar dostlar istiyor yaşansın diye..!
hepimiz doktoruz hepimiz hasta..!
evler hastahane..mekanlar hapishane..sokaklar kahvehane..caddeler pastahane..sahiller seyirlik erasımız OLMUŞ..!
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.