- 643 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
RUH(ÖZ)İLE BEDEN UYUMU
Merhabalar;
Kaleme aldığım bütün yazılarım ve şiirlerim,tekamülüm sonucu yaşam tecrübelerimden,bilinç sıçramalarımdan oluştuğunu belirterek bu makaleme başlıyorum.Bu yazımda beden ile ruh uyumu. Yani tüm evren içre evrenler ile öz’de bir olan özümüz dür ruh.Ruh,yani özümüz,iyilik ve doğruluk duyguları gıdasıyla beslenir.Bedenimiz ise,topraktan ve bedene hoş gelen bedeni zevkler ile beslenir.Gelelim şimdi bu ikisinin uyumu nasıl olacak.?
Dostlarım bütün başımıza gelen her şey,keyifli anımızda ve sıkıntılı anımız dahil her şer ve hayrın Rabbimizden hasıl olduğunu unutmamalıyız.Yok ondan, yok bundan oldu gibi şeyler şirktir yani bilinç kiridir ki aslımız olandan uzaklaştırır bizi.Bunu unutmadan her daim şükür içinde yaşamımıza devam etmeliyiz.
Şimdi ruh ile beden uyumuna dönersek,bedenimiz aldığımız gıdalar ile beslenerek bir enerji üretir ve vücutumuzu ayakta tutan 7 enerji merkezimiz ile birlikte ve ruhuhumuz ile uyumlu çalışır ise auramızı çekici hale getirir ve hiç bir hastalık olmadan,keyifsiz bir durum olmadan yaşar gideriz.Bahsettiğim 7 enerji merkezimizi sırasıyla anlatayım.
1. Kök enerjisi,kuyruk sokumu ve makat ve üreme organları arasında bulunur ve bu enerji, kök enerjidir ki çekirdek aileyi, anne, baba ve kardeşleri ve aile içindeki dengeyi, hayattan zevk almayı ve enerjiyi topraklamayı, toprak ana ile bağlantıyı temsil eder. Bu enerji merkezimiz tıkandığında, hayattan soğursunuz ve adranelinimiz bozulur.
2. Göbeğin dört parmak altı alan enejimiz ki bu alan tıkandığında,karaciğer ve böbreler etkilenir.Esasen cinsellik etkilenir.
3.Göbek enerjimiz ki yeri midemizin altında göbeğin üstündedir.Tıkandığında,pankreasımızın salgı bezi etkilenir.
4. Enerji alanımız ise Kalp enerjimizdir. İşte en önemli bölgemiz.Burası tıkanırsa kan dolaşımımız etkilenir.
5. Enerji alanımız boğazımızdır dır ki tıkandığında, ensemiz etkilenir ki tehlikelidir.
6. Enerji alanımız ise iki kaşımızın ortasıdır ki tıkanırsa,göz ve beynimiz hasar görür.
7.Enerji alanımız ise,kafamızın üst kısmıdır ki,tıkanırsa beyin ve sinir sistemimiz bozulur.
Şimdi bu saydığım enerji alanları vücudumuzda hormon sağlayan salgı bezlerine karşılık gelirler ki fizik bedenimizi ayakta tutarlar. Bunlar nasıl tıkanır.?
Şimdi yukarıda yazdığım ruh ve beden uyumu bozulursa,konumuz bu.Evet bozulursa şen şakrak olan kişi,sinirli olur ve adrenalini bozulur. Aurası ışıltısı söner ve hasta olur.
Bu kendi tecrübem ile sabittir. Buradan kurtuluş,beden,ruh dengesini yeniden tesis etmektir. Bu durumda ruhunuza da dış görüntünüz kadar önem verdiğinizi içinize hissettirtmek ve onunla konuşarak ona moralize etmekle başlamaktır.
Size yapışan korkular ve endişeler genelde enerji alanlarımızın dengesizliğinden ya da hayrınıza olmayan karmalardan dolayı size gelmişlerdir.
Örneğin birine kırıldınız veya gerçekten emek harcadığınız birinden yada bir şeyden darbe yediniz diyelim. Kırıldığınız, çok üzüldüğünüz veya travma geçirdiğiniz zaman, siz yaşadığınız bütün bu olaylarda haklı bile olsanız kalp enerji alanını tıkadınız demektir. Kalp enerji akış vanasını kapattınız demektir. Kalp enerji alanı 7 enerji alanının tam merkezindedir. En önemli alandır. Burası kapandığı zaman, tüm enerji alanları ve 3. enerji alanı olan göbek enerji alanına akan enerjiyi de bloke etmiş olursunuz.O zaman bu alan şişer ve yavaşlamaya başlar.Ve bu enerji alanı, tüm nazar enerjilerinin, kem gözlerin negatifliklerin giriş kapısıdır. Burası zayıf olunca hastalık başlıyor,ağız dil damak yapışıyor ve kişi hasta oluyor.Çaresi tabii ki uyum.
Gördünüz mü, haklı bile olsanız sizi üzen sizi kıran bir olayın,af edilmemesi,bu bana rabbimdendir deyip af edilmemesi sonucu sizin dengenizi nasıl kaçırdığını şimdi anladınız mı.?Yani bu kalp enerji alanı düzgün çalışmazsa, hazımsızlıklar, mide yanmaları reflü, gaz sancıları gibi rahatsızlıklar kendini göstermeye başlar. Bu alan az çalışmaya başladığında kişide yanlızlıktan korkmak, kıskanç olmak, reddedlime korkusuna sahip olmak çok şüpheci olmak gibi korku ve endişeler baş göstermeye başlar.Tepe enerji alanından giriş yapan evrensel enerji çok azalarak kısılarak ve yetersiz olarak, girince tüm enerji alanları etkilenir ve kişiyi intihara kadar götürecek olaylara gebedir bu durumlar.
Bu durumda özümüze yönelerek,seslenerek ona her şey ile özde bir olduğunu, İncil de İsa a.s ın çok güzel vurgu yaptığı gibi; ‘Tanrı’nın krallığı sizin içinizdedir,özünüzdedir sözünü anımsatarak,iyiliği doğruluğu tercih ettiğinizi,bilip bilmediğim hataları af ederek,yola devam etmeliyiz ki enerji alanlarımız ile ruhumuz uymu yakalasın.Her şer de bir hayır vardır boşuna söylenmemiş değilmi..
Enerji alanlarımız ve ruh dengede ise auranız tam ve bütündür. Ruhunuzun bedeninizden, bedeninizin de ruhunuzdan tek istediği şey sevgi ve dengedir. Bu dahi keyif ve hastalığın gelişi, her şeyin gelişi bana rabbimdendir deyip,her şeyi hoş görüp af etmekten geçtiği tecrübemle sabittir.
Bu vesile ile tüm dost ve akrabalarıma selam ve sevgilerimle..
HASAN BELEK 30- 11-2015
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.