- 463 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Şimdi var mısın su damlası olmaya
’Seni’ istiyorum.bir su damlası gibi :bende bir su damlasıyım ya yükseldikçe yağmur olur, dolu olur ,kar olur Toprağına Düşer Dağılırım..
Düşmeden Kalksam Kendimde buhar olur yok olurum.Çiçeğine Düşsem Boşa Yeşerecek sensiz Umutlar denizinde Kaybolurum..Güneşinde buhar Olurum....Rüzgarına Düşsem Uçup Savrul urum...
Yalnızlar rıhtımında yalnızlığın sessizliğinde daha anlamlı sesler olmalı hayatta…Bölünmüş bir simidin dökülen susamlarını paylaşırken mesela parmaklar ve bir bardak çaya ortak olmalı…Göz göze gelindiği aynı anda gülümseyip kelimelerimi bölüşebilirim ya tam ortasından ya da kıyısından…ya işte o an gözlerine düşsem Yanaklarında damlan , kalbine düşsem SEVDAN olur sevgi akar sel olurum..
Ben illede de sana düşmek İstiyorum ÖZELİKLE.......
Belki O Zaman Sende kaybettiğim’ ’Canı bulurum..!!hadi aç yüreğini cemre misali yağmak istiyorum. bir yalan olsa bir damla da yaşamak istiyorum
Var mısın ? Yaşayalım Seninle?Bir Sen Bir Ben Bilelim Yaşananları...
Su damlası koyalım sevdamızın adını?Varsın Yaşanmamış Olsun...bizden önceki hiç bir şey hiç bir zaman!!!!Dalgalar Kayalarda Söylesin,rüzgarın sesi olsun türkümüz...
dilden dile nesilden nesle ,Kıyı Kıyı, Liman Liman Dolaşsın...Var mısın Bir su damlası Olup Düşelim Sulara toprağa, Bedenlerimiz Arzulara Teslim...sevda yağmurlarında ıslansın Sırılsıklam...
Dev Dalgalarda Birbirimize sarılıp tek beden olalım...Var mısın Koskoca Bir Ummanda Kaybolurken?dilden dile nesilden nesle Anlatalım sevdamızı Uçan Kuşa...
Cümle Alem bilsin ki, her fırtınada Aynı Limana Sığınalım...Var mısın yaşayalım hiç Yaşanmamış Gibi,Yaşanmamışları? Yaşarken MAŞALLAH desin elalem, Biz de İnşallah...
İçimizde Masalsı Ürpermeler can bulsun her yağmur yagışında...Bazen Ağlayalım Bazen Gülelim...
Kumsallara sevdamızı Yazıp Tüm Acıları rüzgarlara bırakıp elhamdülillah diyelim
..seviyorum demek kolay olmasın,Yeri geldiğinde elini ateşin altına elimiz beraberce koyalım
Yanmasını da durulmasını da sönme sinide beraberce öğrenelim,Öyle her zoru gördüğümüzde arkamızı dönüp gitmeyelim,her şeyi tüm gerçekliği ile paylaşalım
Bırakmayalım bir kere tuttuğumuz ellerimizi ;Yok Öyle iki üç günlük sevgilere yem etmek asırlık destansı sevgiyi.. herkesin karşısına çıkıp adam gibi sevdik ya da seviyorum diyeceğiz..Konu sevda olunca;Mesafeler kilometrelerle ölçmeyecegiz Biliyorum ki :sevda dendiği zaman mesafe;Sadece yürekle ölçülür.
Yüreği büyük olan sıcaklığını her yerden hissettirir...benim yüreğim derya deniz ya senin ki?
Eğer tamamsa var mısın su damlası olmaya
sözün sözse benim sözümde söz acından yana derdim , yalnızlığından yana korkum , kimsenin azına çoğuna nazına da diyeceğim yok.sevdadan gelecek , naz da,Acıya da,Yalnızlığı da,Eyvallah…
Benim sevmekten yana da sıkıntım yok.
şimdi var mısın su damlası olmaya
Gerisinde ki bütün sözler,hikayedir
şimdi var mısın su damlası olmaya
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.