- 716 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
Adı sizden olsun
Hani hepimizin her zaman olmuştur alıp başımızı gitmek istediğimiz zamanlar ...
Bir kerecik uzaklaşsak her şey yoluna girecektir de bir türlü uzaklaşamadığımız için düzelmez hiç bir şey :)
şu an tam o haldeyim nedendir bilmem sanki gidecek bir yer bulsam kafam rahat olacak .
Ki hoş o huzuru aradığımız yer ve mekan neredeymiş göreniniz var mı ?
Bu zaman kadar iç sükûneti dışarıda arayıp ,bulamadığımız için oturup bir de vahlanıyoruz :)
yani en azından ben öyle yapıyorum .
varsa aranızda benim gibi olan bu yazıya gitmek isteyip bir türlü gidemediği o huzur evinin adını koysun.
O yüzden yazıma başlık atmıyorum ... Yani cidden adı sizden olsun =)
Yazım kısa ama mesajım net uzaklara dalmayın bulamıyorsunuz sadece zaman israfı yapıyorsunuz.
Bu yazıyı sadece bir tavsiye için mi yazdın be kardeşim diyenleriniz olabilir.
Belki de öyledir
Belki de huzuru aradığım yeri bulmuşumdur.
Kısaca bende bilmiyorum neden yazdığımı bir baktımki burdayım .
Huzurlu kalın =)
YORUMLAR
Her insanın en derininde en saklısında bir hücredir huzurun meskeni. Ne var ki bir türlü varamayız ayaklarımıza takılan nefesimizi kilitleyen çelmelerden...
(Kalpler ancak En Güzeli anınca mutmain olur.)
Mühim olan Ona vardıran köprüyü keşfedebilmek. Vesselam...