- 272 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Baş Kaldıranın Başı Gitsin
Dünyanın her tarafında devlet düşmanlığıyla kişi düşmanlığını ayırt edemeyen kişiler vardır. Bizim ülkemizde ise toplumun aydını olduğu iddiasıyla kitleleri organize edenlerin sayısı sayılamayacak kadar fazladır. Ayrıca basının, gazetecilerin daima arkasında olan o olmazsa olmaz aydınlarımız gazetecilere desteklerini hiçbir şekilde esirgemezler. Güncel bir örnek verecek olursak: Gazeteci yoldaşlarının, haberlerinde ülkemizi "ışid’e destek veren ülke" gibi göstermelerine bile tahammül edebilirler o aydınlar.
Veya bir başkası çıkar "pkk terör örgütü değil, silahlı siyasal bir harekettir" der ve bu hassas konu için safsata kalacak ifade özgürlüğünü kalkan olarak kullanırlar. Bu alçak ifadenin sahibine de destek çıkarlar. Malum, bunu diyen şahısta öldürüldü; "silahlı siyasal hareket" tarafından hem de!.. Aydınlarımız ve avareleri çıktı yine "katil devlet" diye zırvalamaya başladı. O "katil" dedikleri devletinde polisi şehit oldu, kimse o şehidimizi konuşuyor mu ? Tabi ki hayır ! Kimin ne yaptığı net bir şekilde belli. Açıkça ortada olan bir gerçek var, masum gösterdiği o hain örgüt tarafından öldürüldü. Herkesin dilinde o adam var, çok üzgün siyasiler ! Hümanistlik damarları kabardı yine siyasilerin!..
Benim askerimi, polisimi, masum vatandaşlarımı şehit eden bir örgütü aklamaya çalışan bir adam öldü diye yas tutmam. Muhalefet yapar, yapmadığı şey yok zaten onların. Ama kesinlikle devletin büyüklerinden böyle bir şey görmek istemeyiz her vatansever insan gibi. Hukukçu olmasaydı belki dağa çıkmış olacak, hainlerle birlikte asker, polis şehit etmek gibi alçakça bir işe girişecek olması büyük bir ihtimal olan bir kişi için hiç görmek istemeyiz !
Kimseninde çıkıp "bu saçma bir ön yargıdan ibaret" demeye hakkı olamaz. Eli kanlı bir örgütü masumlaştıran, destek veren bir kişi için üzülecek değilim. Çünkü o, polis şehit edilirken, asker şehit edilirken üzülmedi. Üzülmeyi geçtim, az bir utanma olsaydı veya barış isteyen biri olsaydı terör örgütünü masumlaştırmaz, aksine karşısında olurdu.
Irk ayrımı yapmam, bu yüzden ırkçılık zihniyetiyle bunları yazmıyorum. Sadece yazılması gerekenleri yazıyorum. Türk, Kürt, Laz, Arap fark etmez; vatana kasteden her kim varsa, hangi örgüt varsa karşısında dursun yeter. Ama kim ki devlete baş kaldıran kişi ise, baş kaldırana destek vermekten sakınmayan kişi ise, işte o zaman baş kaldıranın başı gitsin. Kimsede çıkıp, zihniyetinden söylemlerine kadar kan içinde olan şahıslar için yas tutmasın !