- 484 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Şaşı Tepegöz[TV]
Yalancı tepegöz şu sıralar televizyonda çıkan tarih dizilerine değinmek istedim şu sıralar kanallarda çıkan iki tarih dizisi birisi diriliş bir diğeri de kösem tamamen Tarihle alakası olmayan dizilerin başında olan kösem dizisi , bu dizi ben ve benim gibilerini rahatsız ediyor reytingler artsın diye ecdadın sadece uçkurunu anlatan ve sadece yatak sahnelerini sergiliyen ve bunları izleyenleri yanlış izlenimler sunuyor ve bunları yayınlayan yapımcıların türk olması gerçekten sınır bozucu ve birçok insan hazır yemek mantığıyla kitapları kurcalamak yerine bu ve bunun gibi dizileri izliyor Bu dizilerin kaldırılması konusunda RTÜK ilgilenmeli bu saydığım iki dizi arasında diriliş dizisinde ecdadın aklı adaleti ve çevikliği anlatılırken diğer yanda müstehcen sahneler sergileniyor biz bu diziler yüzünden tarihimizden saptık, koptuk ve unuttuk Millet olmayan tarihini yazar,bizimkiler de tarihini rezilleştirir ve gömer .
Saygıdeğer okurların abilerim ablalarım benden nacizane tavsiye belki sizler benden daha iyi bilirsiniz ama benim tavsiyem televizyonda bize izlettirilen tarihi dizileri önce kitaptan okumalıyız Nitekim kanuni sultan süleymanı saray ve harem düşkünü olarak anlatan bir dizi daha vardı Tarihini bilmeyen geleceğini bilemez sözü ile bunlar bize tarihimizi unutturmak istiyor.
Saygılarımla
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.