- 947 Okunma
- 6 Yorum
- 2 Beğeni
YORUMLAR
Güzel naklettiniz..
Bir arkadaşım da geçen sene Afyon da yeni açılmış bir kaplıca'ya davetli olduğunu yanında bir ki
arkadaşını da götürebileceğini söyledi ve ısrarcı oldu"Hadi ya kaçırmayalım fırsatı. Üstelik sadece otobüs parasını ödüyoruz, yemek, içmek, otel bedava" diye...
Yıllar vardı ki kaplıcaya gitmemiştim. Son hatırladığın Yalova Termal Tesislerinde iki araba arkadaşla gidip neşe içinde güzel bir hafta sonu geçirdiğimiz idi.
E güzel! deyip tura dahil oldum. Keşke olmasaymışım, meğer bu tur devre mülk olarak yapılan kaplıca otellerinden birineymiş ve amaç da gelenlere birer devre satmak.
Satış elemanlarının her fırsatta yakalayıp yaptığı vır vır konuşmalarından rahatlamak bir yana, daha kasılmış, gerilmiş bir ruh haliyle döndüm evime... Bir daha mı asla diye diye :)
Billur T. Phelps tarafından 11/29/2015 12:38:11 PM zamanında düzenlenmiştir.
:) toplumun bekar erkeklere eş bulma sorununu aynı toplumun kadın cinayetlerine karşı tavrını. yine aynı toplumun cinsellik üzerine tutumu. tekrar ve tekrar aynı toplumun havuz vb ayırma isteği. ritüelleri tatilleri maaşları kavgaları. ve o büyük içten pazarlıklı büyük insanlık
bazen sessizlik de insanı rahatsız eder,birde umduğun gidişatda gitmiyorsa
bu kaplıcaları oldum olası gitmek istemiş gidememişimdir annemler hersene bayan arkadaşlarıyla ve bunları birçoğu dul ve yaşları yakın olmaları eğlenmelerinie sebeb veriyor gençlerin pek gitmek istediklerini pek duymadım.ha boyle bir yolculuk yapıp kitaplarım ve yiceklerim alıp gidesim geldiği yerler olmuştur..
ama yazıdaki gibi huzurlu sakin bir zaman dilimi geçirmek için gitmek mümkün olsada yalnızlık çekilmez gibi geliyor bana..
kerim e ben bile sustum:)
!.sean.! tarafından 11/29/2015 2:30:16 AM zamanında düzenlenmiştir.
HakkınSesi
içimdeki ses filmi vardı, dul ve yaşları yakınlar(yaşlı anladım yanlışlıkla) kaplıcaya gidiyorlardı bir sahnede. aklıma o geldi birden.
bu arada mekan önemlidir. ama o mekanlarıın da insana verdiği hastalık varmış. gidiyorsun o güzel mekanlara, sonra düşünüyorsun ki, hayatım burada geçse, ekmek pişirsem güneş doğuşuna karşı, kuzular filan... bu mutluluk patlaması ani fiziksel gerilmelere ve ağrılara sebep oluyormuş. İspanya'da da meşhurmuş bu hastalık vesselam.
!.sean.!
hı sıcağı sevmek lazım birde..
kibar olsun diyerek ten yaşları yakın olanlar dedim
yanlış okunmuş ama doğru hissedilmiş.
HakkınSesi
!.sean.!
güneş,hem iyi geliyor sizlerde olmuyor sanırsam şanslısınız..
ileride yani ben büyüyünce gideceğim niçin küçümser bakıyorsun olaya:)
kınıyor ve yargılıyorum sizi şuracıkta :P
HakkınSesi
burada bilimsel bir konudan bahsediyorum, siz sulandırıyorsunuz. out!
sen yaşlanınca kalacak mı bakalım kaplıca :)
!.sean.!
bilimsel girdim konuya efendim ,niçün bahsettiğim açıdan bakılmıyor.
yani ortak konu farklı tepkiler.
kurdeleyi alsınlar burdan !!
ayrımcılık var içsel yolculukda çaktırmadan ve kışkırtıcılık.
ahada kaçtim:)