- 702 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Limon Kokladığım Gün
Bakmayın o gün limon kokladığına. Oysa elma, ayva kokusunu severdi. Ceviz kabuğunun kekremsi yeşilinin avuçlarına sindiği anı severdi. Baba evindeki ördek soba kızıllaştığında tezek kokusunu içine çekmeyi severdi. Bir de çocuklarının ter kokusunu........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
A
YORUMLAR
Kurtulma çabası içinde debelenen bedeni soğuktu, ayakları ve kolları öylesine ağırdı ki kımıldamıyorlardı. Genzindeki süt kokusu, tuza belendi. Uçuyordu, dipsiz bir kuyunun dar koridorunda sağa sola yalpalayarak acemice uçuyordu.
“Kurtarın beni ölmek istemiyorum! Kurtarın beni!”
yazıda taç cümleler çok bu birikim işi birde kısa olsa... doyulmazdı tadından saygılarımla