AYRILIK
Sevgili gönül dostları,epey bir zamandan beri işlerim nedeni ile sizlerden ayrıydım,yaz aylarının yoğunluğu,rehaveti derken baktım ki ayrılık acısı ve gönlümde açtığı derinlik bayağı yol almış.Çok şükür kavuşturana...
Gelelim asıl meseleye,ayrılık dedik,acaba neyin ayrılığı? neden ayrılık ?
Son zamanlarda yıldırım hızıyla memleketimizde olmadık şeyler oluyor..olduk şeylerin önü kesiliyor,zaman daraltılıyor ve her şey oldu bittiye getiriliyor.
Memleketimizde satılmadık kit,büyük özel şirket,banka v.s.kalmadı...
Memleketimizde satılmadık onur,gurur,vakâr,kişilik kalmadı...
Memleketimizde satılmadık toprak,su,enerji koridoru,maden v.s kalmadı...Memleketimizde satılmadık şehit kanı,gazi organı ve ailelerinin gözyaşı kalmadı... yanlış anlaşılmasın olaya sattığını zannedenlere,Ankaranın göbeğinde şerefsiz PKK’lar ve onların siyasi kolu olan DTP’nin insanlarla alay edercesine güç gösterisi yapması ve buna ses çıkarmayanları kast eder cepheden bakarak söylüyorum.
Hadi gider ayak milletvekili emeklilik yılını çooook uzun bir süre olan 2 yıldan (!) bir yıla düşürmek için önerge verenleri,kendi cukkalarını doldurmak için gece gündüz demeden çalışanları anladık ama Memleketimin,Bayrağımın,Şehidimin kanıyla uğraşanlara benim asil milletim neden ses çıkarmaz bunu anlıyamıyorum.Nedir bu aymazlık? nedir bu ölü toprağı? nedir bu korkaklık? nedir bu bananecilik? nedir,nedir,nedir? ne oldu da böylesine vicdanın,insanlığın,Türklüğün,Müslümanlığın kabul edemeyeceği olaylara tepkisiz olduk...
Tek nedeni var dostlar, ayrılık,ayrılık,ayrılık...ne diyor İki Cihan Serveri; " ayrılıkta gazap,birlikte rahmet vardır..."
Evet, biz bizi ayıranlara,ayrılık tohumu atanlara,bize kurşun sıkanlara,şerefimizi,onurumuzu satmaya çalışanlara,toprağımızı yahudiye,ermeniye satanlara (ki bu konuyu defaaten işledim) karşı birlik olmadık. Hep bana ne dedik ve halâ diyoruz.İnanıyorum ki bu yazıyı okuyup burun kıvıranlar,bırakın yorum yazmayı, okuma zahmetine bile katlanmayanlarımız olacak,varsın olsun bir kişi dahi kalana kadar yazmaya ve savaşmaya devam.Ama şunu iyi bilmenizi istiyorum sevgili dostlar, Vatanımızın bütünlüğüne kast edenlerle,bu kastı görmeyenler aynı günahı işlemekteler.Özelleştirme adına oynanan oyunlar,yazılan senaryolar bir bir hayata geçirilmekte,karşı cepheden hedefe biraz daha yaklaşılmakta ve biz halâ ayrıyız,güçsüzüz...Ey benim asil,onurlu,şerefli milletim, ordum, emniyet güçlerim, sivil toplum örgütlerim ne olur birlik olalım....düşmanlar daha da güçlenmeden başlarını ezelim...Çünki;
VATANSIZ OLMAZ,TOPRAKSIZ OLMAZ.
VATANIMIZA,TOPRAĞIMIZA SAHİP ÇIKALIM.
BAŞKA TÜRKİYE YOK...
Ayrılıksız ve birlik ruhunu en kısa sürede yakalamak dileğiyle,
www.selimadim.com