KESME ŞEKER...
Perdelerim hep aralık bu saatlerde... Bugün yağmuru andık ya hani çay muhabbeti yaparken, damlaların izleri düşmüş pencereme. Hoşuma gitti.
Aynaya bakmaktansa o buğulu camdan bakıyorum kendime. Saçlarımdaki kına iyi tutmamış. Sırf senden habersiz yaptım diye içime sinmedi belki de. Hoş... Bir tek sen baktığında güzelleşiyorum ben, unutmuşum.
Kahveyi nasıl azalttım bir bilsen. Yerine çay koyuyorum artık hep. Annem de şaşırır oldu çaya olan bu aşkıma. Hep onun yüzünden demek istedim, dilimin ta ucuna geldi, geldi... Diyemedim işte.
Dünyanın öbür ucundasın koca adam. Düşüncelerimin dibinde, ellerimin binlerce kilometre uzağındasın. Yakın olsam korkularım, uzaklaşsam en büyük huzursuzluğumsun.
Senden uzun uzun hikayeler dinleyesim var. Beklemekle ilgili mesela, sabretmekle ilgili bir de. Sonu hep güzel bitenlerden... Sen hikayene başlarken ben de çay yaparım mesela. Soğumadan içine yarım kesme şeker atarsın yine.
Her yudumun ayrı ayrı hayranlığım olur. İçini ısıtan yudumların değil, çayı sana benim getirişim olur. Olmaz mı?
Yok yok... Hiç yaşanılası değil aslında bunlar. Ben boş hayaller kuruyorum sen de aldanıyorsun bana. Amma safsın be koca adam!
Başıma buyruk yaşarım, bilmez misin! Hangi erkek mutlu edebilmiş ki bir kadını, hangi kadın kanatsız kalmadan çıkmış bu sonsuz savaştan?
Bak gördün mü yine cevabını bildiğim sorular soruyorum sana. Oh olsun.
Çok derin bir uykudasın biliyorum. Halbuki uyumasaydın, omuzlarımdan tutup sarssaydın beni, gözlerimin ta içine bakıp ’kendine gel’ deseydin...İşte o zaman zor gelmezdi sana var oluşum. İşte o zaman bahanen olmazdı, yaşayamadıklarıma.
Olsun.
Biliyor musun, dünyam çok minikmiş. O yüzden sığmaz olmuşum kabuğuma. Özlem duyduklarıma yenik düştüğüm için sana öfke duymuşum.
25’imde yosun tutmuş koca bir gölün ortasındayım sanki. Dokunduğum herşey, değdiğim her güzellik ellerimin arasından kayıp gidiyormuşçasına...
Konuşur hallederiz. Susmam belki bu kez.
Zamana meydan okuyamadım yine, uyku saatim geçip gidivermiş. Belki rüyama yakın yerlere düşer yolun. Gelirken bir tane kesme şeker de getir, paylaşırız...