- 853 Okunma
- 5 Yorum
- 0 Beğeni
ATAMIN KURDUĞU CUMHURİYET YOBAZLARA KALACAĞINA RUSYA TÜRKİYE’Yİ İŞGAL EDİP YÖNETİMİ BİZE BIRAKSIN !!!
‘’Ortadoğuyu en iyi bilen adam’’ veyahut ‘’Ortadoğu uzmanı’’ diye ortaya çıkan ya da çıkarılan bir adam var. Hüsnü Mahalli…
Efendim bu adam hangi özelliğinden dolayı Ortadoğu uzmanıdır? Bilene aşk olsun. Bildiğimiz kadarıyla Suriye kökenli bir gazetecidir. Suriye kökenli olmak insanı eğer Ortadoğu uzmanı yapıyorsa bu gün ülkemize sığınmış on binlerce Suriyelinin hepsi Ortadoğu uzmanıdır.
Neyse…Bu Ortadoğu uzmanı genelde piyasada görünmez ama ne zaman Ortadoğuda bir sorun çıksa televizyon ve gazetelerde arz-ı endam eyleyerek Ortadoğu hakkındaki engin bilgi ve tecrübelerinden(!) istifade etmemizi sağlar.
İlk kez İkinci Körfez Savaşı sırasında tanıdım bu adamı. Televizyonlarda kanal kanal dolaşıyor ve oldukça isabetli(!) tespitler yapıyordu. Biz saflar da ağzımızı açmış, onun ağzından çıkacak cümlelere odaklanmış vaziyetteydik. Öyle ya bu adam Ortadoğuyu çok iyi biliyordu (!) o halde bu Körfez Savaşı ile ilgili olarak onun tespitleri en doğru tespitler olmalıydı.
Peki ne diyordu Hüsnü Mahalli o günlerde?
‘’Amerika kat’iyyen Irak’a giremez. Çünkü Irak öyle Vietnam’a benzemez. Vietnamdan bin beter hallere düşerler. Sadece çöllerde, kum fırtınaları yüzünden vereceği kayıplar Vietnamda verdiği kayıpların misli misli olur ki ABD işte bunu göze alamaz.’’
Ortadoğuyu en iyi bilen (!) adamın dediğine bakılacak olursa evet ABD, hava kuvvetleriyle Irak’ı vururdu ama kara kuvvetleri asla Irak’a giremezdi. Bir kara harekatı ABD ye çok pahalıya patlayacağı için bunu göze alamaz, sonuçta bir kaç savaş uçağı bir kaç yeri bombalayarak zarar verir ama Irak’ın işgali diye bir şey kesinlikle söz konusu olamazdı.
2003 yılında canlı yayınlarda Irak’ın üzerine bombalar yağarken bizler bir taraftan ‘’Müslüman kardeşlerimiz öldürülüyor.’’ diye üzülüyor ama öte taraftan Ortadoğuyu en iyi bilen adamımız Hüsnü Mahalli’nin yüreğimize serpmiş olduğu su dolayısıyla. ‘’ Vurun namertler vurun, nihai zafer asla sizin olmayacak nasılsa ‘’ diyorduk.
Aynen fıkradaki gibi:
Adamın birisi karısını öldürmeye karar verir ama bunu öylesine ustalıkla yapmalıdır ki sonuçta hiç kimse kadının ölümünü ondan bilmemelidir.
Durumu çok yakın bir dostuna anlatır. Dostu da ‘’Her gün karınla bir kaç kez cinsel ilişkiye gir. Sonunda dayanamaz ölür’’ diye akıl verir.
Adam, arkadaşının tavsiyesine uyarak her gün bir kaç posta cinsel ilişkiye girer karısıyla ama işin garibi kendisi giderek zayıflayıp iğne ipliğe dönerken karısının yüzünde güller açmaya başlar.
Yine böyle uzun ve yorucu bir gecenin sabahında adam kan ter içinde, dili bir karış dışarıda, zorlukla nefes alırken kadın şen şakrak şarkı söylemeye başlayınca adam içinden ‘’ Gül bakalım namussuz karı gül. Bir kaç gün sonra geberip gittiğinde son gülenin kim olduğunu göreceksin’’ der.
Evet…Bizler de fıkradaki gibi ‘’ Gül bakalım ABD gül, son gülenin kim olduğunu göreceksin nasılsa’’ diyorduk. Çünkü bir taraftan Hüsnü Abimiz kesin bir dille ‘’ABD Irak’a giremez, bana inanın. Bu bölgeyi ben bilirim.’’ Diyordu; öte taraftan bazı başka ağabeylerimiz de ‘’ Hiç merak etmeyin Rabbim, ebabil kuşlarını gönderecek ve o ABD, İngiltere diğer koalisyon güçlerinin savaş uçakları Mekke’yi işgale gelen kafir Ebrehe’nin ordusundan çok daha beter helak olacaklar’’ diye uzmanlıklarını (!) konuşturuyorlardı.
Sonuç: ABD hiç bir zorluk yaşamadan Irak’a girdi. Ne çöllerde kum fırtınası, ne de ebabil kuşları filan diye bir engele takılmadı.
İşte o günlerden sonra bu Ortadoğu uzmanı Hüsnü abimiz pek görünmedi ortalıkta. Herhalde karizması fena halde çizildiğinden olsa gerek artık ondan Ortadoğu konusunda fikir ve görüş alan da olmadı pek. Bazı gazetelerde yazıp çizdiyse de neredeyse unutulmaya başlamıştı. Ta ki 1 Kasım seçimlerine kadar.
1 Kasım seçimlerinde Ak Parti %49,5 oyla yine tek başına iktidar olunca Hüsnü Abi birden bire ortaya çıktı.
Halk TV’de Ayşenur Arslan’ın sunduğu Maniki Dünya programına katılan Suriyeli Arap asıllı yazar Hüsnü Mahalli:"5 sene uluslararası ilişkilerde doktora yapmış bir vatandaş olarak bilimsel inceleme ve araştırma hakkına sahibim. Bu adam gitti niye böyle bir partiye oy verdi. Ben bunu açacağım ve inceleyeceğim. Bu adamların beyninin içine gireceğim ve bakacağım ki bu adamlarının beyninde acaba sinirler farklı mı?"
Böyle bir teknolojinin zor olduğunu söyleyen Ayşenur Arslan’a Mahalli, "Bende var o teknoloji" diyecevap verdi.
İşte 2003 yılındaki tespitleri tam bir fiyasko olan bu Ortadoğu’yu en iyi bilen adam (!) 1 Kasım 2015 seçimlerinden sonra Ak Parti seçmeninin beyinlerini inceleme hakkından, bu incelemeyi yapacak teknolojinin kendisinde mevcut olduğundan bahsedince on iki yıl sonra tekrar ‘’ Ortadoğu uzmanı’’ olarak karşımıza çıktı.
Bu büyük uzman (!) şimdi ne diyor peki?
Kısaca özetleyeyim:
1- 2011 yılına kadar Suriye’de yaşayan Türkmenler ile Esed arasında hiç bir sorun yaşanmamıştı. Türkmenler Suriye’de en mutlu ve huzurlu yaşayan topluluklardan birisiydi. Hiç kimse onlara Türkmen olduklarından dolayı en küçük bir kötülük yapmazdı Onlara dokunan olmazdı.
2-ÖSO ( Özgür Suriye Ordusu) Antakya’da kurulmuş, eğitilmiş ve silahlandırılmıştı.
3-ÖSO içinde pek çok Türkmen grup vardı. [ Madem ki Türkmenlerle Esed rejimi arasında en küçük bir sorun yok o halde Türkmenler neden ÖSO da yer alıyor? Bu sorunun cevabı yok. ]
4- 2011 den sonra Bölgesel ve uluslar arası devlet ve güçler karar verdiler: ALEVİ ESED DEVRİLECEK…
5- Türkmenlerin pek çoğu zaten Aleviydi. Sünni olanlar da özellikle Türkiye tarafından kandırıldı ve kirli bir oyuna alet edildi.
6- Bu gün Türkiye’nin çeşitli illerinde sokaklarda dilenen Suriyelirin büyük bir kısmı aslında Türkmendir.
7- Türkiye’ye kaçmak zorunda kalan Alevi Türkmelere hiç kimse yardım etmeyince onlar cem evlerine sığındılar [Madem Esed Alevi olduğu için devrilmek isteniyor, Madem Suriye’de bir Alevi katliamına karar verilmiş o halde Aleviler niçin Suriye’den, Sünni Müslümanların çoğunlukta olduğu Türkiye’ye kaçıyor? Anlatılmamış tabii ki]
8- Lazkiye’nin kuzeyinde Suriye ordusunun Suriye toprağı olan bazı bölgeleri Nusra ve yandaşlarından geri alması o ülkenin egemenlik hakları ile ilgili bir konu.O bölgelerde bulunan Nusra militanlarının ezici çoğunluğu Çeçen ve Kafkas kökenli.
2012’de köy ve kasabaları işgal ettiklerinde özellikle Alevi halktan binlerce insanı hunharca öldürdüler geri kalanlar Lazkiye’ya kaçtı.
Hüsnü abimiz özetle bunları söylüyor.
Kısacası: Suriye’de Türkmenlere karşı yapılan en küçük bir kötülük yok. Tam tersine Suriye’de balla kaymakla beslenen Türkmenler’in ihanet damarları kabarmış ve ‘’ Ulan şu Alevi’yi ve Suriye’de yaşayan Alevileri ortadan kaldıralım.’’ Demişler; uluslarası güçler ve özellikle de Türkiye onları kışkırtınca da ortalık karışmış. Tabii ki uluslar arası güçlerin bir Alevi katliamını niçin organzie ve finanse ettikleri de açıklanmamış. Öyle ya haydi Türkiye - Sırf Alevi olduğu için- Esed’e gıcık, uluslar arası güçlere giren çıkan ne ki onlar da Esed’e gıcık?
Tabii ki Ortadoğu Uzmanı(!) Hüsnü Mahalli her zaman olduğu gibi (!) böyle sağlam tespitlerle (!) ortaya çıkıca Bayırbucak’ta Türkmen katliamı diye bir şey de kesinlikle yok oluyor. Peki ne varmış aslında? Aslında bir Türkmen yaygarası varmış. Hatta öyle ki Rus jetleri bile vurmadan önce soruyorlarmış ‘’ Gardaş Türkmen misin yoksa Çeçen mi? Bak Türkmensen vurmayayım, arada sen de kaynama’’ diye.
Daha da özetleyecek olursak Türkmenlerin g.tü kalkmış vesselam. Hüsnü abimiz öyle diyor.
Peki sadece Hüsnü abi mi öyle diyor?
Olur mu hiç. Koskoca Ortadoğu uzmanı öyle deyince bizdekiler de harekete geçip bakın neler diyorlar?
‘’ La sabahtan beridir düşünüyorum, ‘’Esed ne diye Türkmenleri vursun’’ diye. O bölgenin Türkmeni zaten Alevi ve Esed’in yanında İşid’e karşılar. Şimdi görüyorum ki bu da bir ak yalanmış. Esed’in ve Rusya’nın vurduğu El Nusra piçleriymiş. Yani Yezid’in,hırsızın öz askerleri. İşte bu yüzden götlerini yırtarcasına Tv lerde Türkmen edebiyatına başladı çapsızlar.
Yani bizim ( ben gibi bazı safların (!) ) ‘’Türkmenler öldürülüyor’’ diye feryat etmesi aslında götümüzü yırtmak, çapsızlık, en hafif tabiriyle ‘’edebiyat’’ imiş.
Peki bu kadar mı?
Bir de dün düşürülen Rus uçağı var tabii ki?
Ona da yorum yapmışlar:
İşte o tweetler:
‘’ Serok Putin karşılık olarak Erzurum,Samsun, Konya’ya iki füze atsaydı iyi olurdu.’’
‘’Dayıcım( Putin’e sesleniyor ) koordinat veriyorum: Rize, Erzurum, Kırıkkale, Aksaray, Konya..Saygılar tekrardan ‘’
‘’Rusya Erzurum, Rize, Trabzon ve Konya’yı vurursa yemin ediyorum lokum dağıtacağım.’’
‘’Putin, Saray’ı, Erzurum’u, Yozgat’ı vursun; bu iş hepimiz için tatlıya bağlansın.’’
‘’Erzurum, Kars, Ardahan bölgesini Ruslara bırakalım konu kapansın bence’’
‘’Putin dayı ilk füze YOZGAT’a. Bak büyük yazıyorum aklında kalsın. Iskalarsan Erzurum da olur.’’
‘’Erzurum’un dümdüz edilmesi için bence de iyi zamanlama. Nerede Kızıl Ordu?’’
Özellikle de Erzurum topun ağzında…Bunların vatan haini bölücüler olduğu besbelli de şu Atatürkçüye (!) ne dersiniz peki?
‘’Atamın kurduğu Cumhuriyeti yobazlar yöneteceğine Ruslar Türkiye’yi işgal edip yönetimi bize bıraksınlar’’
He canım oldu. Ruslar Türkiye’yi işgal ederlerse yönetimi kesin size bırakırlar. Siz zaten kıçınızı bir orduya dayamadan o yönetimi asla ele geçiremezsiniz. Eski alışkanlığınız… Türk ordusundan artık umudunuzu kesilince bu sefer de Rus ordusundan medet ummaya başladınız.
Çok fazla Türkmen Edebiyatı yaptım değil mi? Neyse… Sözlerime Mehmet Akif’in bir duasıyla son vereyim:
‘’Allah bu millete bir kez daha İstiklal Savaşı yaşatmasın.’’
Evet yaşatmasın çünkü bu milletle bir İstiklal Savaşı daha olmaz. Olamaz.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Resimler
1- Ortadoğuyu en iyi bilen, Ortadoğu uzmanı Hüsnü Mahalli.
2- Rus savaş uçağını düşürmemizle ilgili tweetler.
3- Bir Atatürkçünün ‘’ Ruslar Türkiye’yi işgal etsin.’’ tweeti.
4- Öldürülenlerin Türkmenler değil El Nusra piçleri olduğu ile ilgili tweet.
5- İdlip’te öldürülen El Nusra piçleri (!)
6- Bayırbucakta kan revan içindeki El Nusra Piçleri (!)
YORUMLAR
Karışık işler bunlar.
Yazının son kısmı gerçekten güzeldi.
''’Atamın kurduğu Cumhuriyeti yobazlar yöneteceğine Ruslar Türkiye’yi işgal edip yönetimi bize bıraksınlar’’
He canım oldu. Ruslar Türkiye’yi işgal ederlerse yönetimi kesin size bırakırlar. Siz zaten kıçınızı bir orduya dayamadan o yönetimi asla ele geçiremezsiniz. Eski alışkanlığınız… Türk ordusundan artık umudunuzu kesilince bu sefer de Rus ordusundan medet ummaya başladınız. ''
Çok güldüm gerçekten.
Bu arada,
ilk bölümlerde,
nezaketen ''g.tü'' yazarken,
sonlara doğru kelimeyi tüm realitesiyle ortaya dökmüşsün hocam.
Sinirlendin yine, belli.
sami biberoğulları
Çok çok teşekkürler sevgili Gökhan.
Selam ve sevgilerimle.
Hocam evet maalesef içimizde o kadar hain varki rusyanın Türkiyeyi işgal etmesini dört gözle bekleyen o sözde Atatürkçüler bunlar İşin en acı yanı da bu zaten Bizde kalan milletle yaparız saygılarımla selamlar
sami biberoğulları
Bizde daha şimdiden '' ben savaşmam Ülkücüler, Ak kefenliler savaşsın'' olayı başlamış bile. Allah korusun Rusya savaş açsa, sadece savaş ilan ilan etmesi yetecek. Biz birbirimizi boğazlarız nasıl olsa.
Yine de eğer bir İstiklal Savaşı olacaksa bu milletle olacak. Büsbütün ümidi kesmek de doğru değil.
Selam ve sevgilerimle.
İki gündür yurt dışından (Amerika ve Kanada) telefonlar ve mesajlar geldi. Heyecan içinde soruyorlar.
"Neler oluyor Türkiye'de?.... Emniyette misin?.... Rus uçağı düşürdünüz? Sonra olanlardan korktun mu?
Rusya üzerinize yürür mü?"
Ne desem bilemedim. Korkmadım ama, kafamda deli sorular da yok değil... Bütün bunların 3.dünya savaşına bir zemin hazırlamak olup olmadığına dair.
Zira ne hükümetimizin de, komşu dediğimiz ülkelerin ne halt edeceğine fikrimiz yok.. Allah sonumuzu hayreylesin..
Billur T. Phelps tarafından 11/25/2015 7:41:17 PM zamanında düzenlenmiştir.
sami biberoğulları
Ben Kıbrıs Savaşını ve savaş esnasında yaşadıklarımızı çok iyi hatırladığım için !!Allah bu ülkeye bir savaş göstermesin'' diyorum. Resmen makarna stoğu yapmıştık evlerimizde. Bakkallarda un ve yağ bulunamaz olmuştu.
Bu gün çok daha beteri olur ama yine de artık ülkelerin birbirlerine savaş ilan etmesi o kadar kolay değil.
Selam ve sevgilerimle.
Anasayfada başlığı okuyunca "Of!..." demişim...
Karikatürümde gösterdiğim gibi bir acizliğin en keskin ifadesiydi başlık...
Dezenfarmasyon diyeceğim, ama yazarlar mı yazarlar diyorum beri yandan...
'Bir taraf' bu kadar mı basiretsiz, bu kadar mı gafil, hatta bu kadar mı dalalet ve hatta hıyanet içinde olabilir!...
Hüsnü'nün bu memlekette Ortadoğu uzmanı olduğuna gel de şimdi şaş!...
Üç kişi konuşuyorlardı...
Biri, Rusya'nın bize Kurtuluş Savaşı'nda yardım ettiğini söyleyince, o sırada Ortaasya Türklerinin bizim için topladıkları yardıma Moskova'nın el koymasını hatırlatınca sesleri solukları kesiliverdi... Hemen de Atatürk'ün 'anti-komünist' politikasını hatırlayıverdiler...
Selam ve saygılarımla hocam...
sami biberoğulları
Güya emperyalizme karşıymış...Külahıma anlatsınlar.
Selam ve sevgilerimle.
Eskiler,"zırva tevil götürmez" derler bu durumlar için...
Başka söze gerek yok sanırım...
sami biberoğulları
Selam ve sevgilerimle.