- 875 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Olur mu olur
Değerli dostlar, malumunuz bu sabah bir Rus uçağı Türk uçakları tarafından hava sahamızı ihlal ettiği için düşürüldü.Hiç bir ülke başka bir ülkenin uçağını macera olsun diye düşürmez. Malum uçağın, amacının dışında, Türkmen soydaşlarımızın tamda Eset güçlerini geri püskürterek bölgenin hakimiyetini ele aldıkları bir sırada orada bulunmasın amacı Türkmenleri bombalamak olduğu aşikardır. Ordumuz yapılması gerekeni en güzel şekilde yapmıştır. Ne yazık ki kanı bozuk bazı yazar çizer takımı nerdeyse evlatları ölmüş gibi yas tutacaklar.Fransadaki olayda Fransız bayrağını gönlerine çekenler Türkmelerin katliamına seyirci kalmaları manidardır. Ya bunlar Türkmenleri türk soyundan bilmiyor, yada bunların soyu sopu belli değil. Bir kaç ay evvel Zalim Esat diye bir şiir yazdım sen misin yazan, adamlar resmen topa tuttular beni.Beyler Atatürkçüyüz diye geçiniyorsunuz ama bunu bilin ki ulu önderim şu anda olmuş olsaydı her birinizin yüzüne tükürürdü.Ülküden turandan dem vuranlar koltuk kavgasına düşmüş. Filistin’e yapılanları protesto eden sözde dincilerden ses çıkmıyor. Yarın korkarım Rus uçağını düşürdük diye bunlar eylem yaparlar .Olur mu olur.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.