- 884 Okunma
- 1 Yorum
- 1 Beğeni
Bayır-Bucak 2.nci Çanakkale’dir
Rusya, İran, Çin, Esad ve DHKP-C’nin hedefinde olan ve kaç gündür gökten zulüm yağdırılan yere Bayır-Bucak diyoruz.
Küfrün ve imanın çatışma noktası, Suriye’de Bayır-Bucak bölgesidir. Batı ve İslam düşmanı ne kadar güruh varsa, zincirini kırmış köpek gibi saldırıyor Bayır-Bucak’a.
Bölgenin aslanları direniyor ve dünyaya damarında Türk Kanı dolaşanların bu kadar büyük teknoloji karşısında nasıl direnebildiğini gösteriyor, kimileri Şehid oldu, kimileri de Şehid olmayı bekliyor. Ehli Sünnet’in bel kemiği aslanları ve yiğitleri onlar.
Bayır-Bucak Türkleri Osmanlı ve Selçuklu zamanında bölgeye gönderilmiş mücahidler, onlar yıllardır bizim sınır ötesindeki ileri karakolumuz gibiler, sınırımızı koruyorlar resmen.
Şimdi bu Türkmen Dağı’nın aslanlarını koruma zamanı kardeşler, SuriyeTürkmenlerini merak edenler internetten araştırabilirler. Veya daha önce yazdığımız OSMANLI ASKERLERİ TÜRKMENLER isimli makalemize göz atabilirler. Kardeşlerimizi cephede ziyaret ettim, maddi desteklerimize ve dualarımıza çok ihtiyaçları var. Devletimizin Türkmen kardeşlerimiz için ciddi girişimleri oldu lakin şu an için somut bir adım atılamıyor. Devlet yönetmek kolay değil, vardır bir planları ama geç olmaması için bizler çabalamak zorundayız. Bizler din kardeşiyiz, Allah Rızası sizlerde bir şeyler yapın kardeşlerim.
Türkmen kardeşlerimizin her şeye ihtiyaçları var, bir insanın ihtiyacı olan her şey, bir savaşçının ihtiyacı olan her şey.
Destek olmak isteyen kardeşlerimize önerim ;
Bayır bucak yazıp 3072’ye yollamalarıdır, bu şekilde İHH kanalıyla yardımlarını ulaştırabilirler. Veya Türkmen yazıp 4042’ye yollamalarıdır, bu şekilde de Beşir Derneği kanalıyla yardım etmiş olurlar. Her iki dernekte de her bir kısa mesaj sadece 5 lira olarak faturalandırılmış durumda. Tekrar tekrar yollamanız mümkün.
Pek çok STK kurum ve dernek gece gündüz çalışıyor kardeşler, ama siz yardım etmezseniz bu hareket eksik kalır, zira bu derneklerin maddi güçleri sizin vereceğiniz paralarla oluşuyor.
Pek çok Alim ve Allah Dostu Türkmen Dağı’nı 2.nci Çanakkale olarak görüyor. Kardeşlerim Türkmen Dağı bizim namusumuzdur, Allah Rızası için namusumuza sahip çıkalım..
Tunar Çalışkan