Beklenen sevgiliye
Sana her an seni sevdiğimi söylemek isterdim mesela. Her sabah uyandığımda günaydın canım demeni isterdim. Her gece iyi geceler canım ile biten sohbetlerimizde uyuyakalmak isterdim. Yaramazlık ettiğimde beni dizginlemeni isterdim, bazen yorgun düşüp dizlerinde uyuyakalmak... Kızdığım zaman sakinleştirmeni isterdim mesela. Moralin bozuk olduğu zamanlarda moralini düzeltmeyi isterdim. Yuvamızın hayalini kurmak isterdim seninle, doğacak çocuklarımızın isimlerini tartışmayı isterdim. Belki haddimden çok şey istiyorum lakin ne yapayım.. Bir yürek bir sese bu kadar hasret olur mu? O sesi duyabilmek için her an yanıp tutuşur mu? Hani anlat hissettiklerini dök içinde ne varsa diyorsun ya, anlayabilir misin? Kaldırabilir misin bu hisleri?.. En güzel aşk sözcükleri seninle anlam buldu yıllar sonra bunları sana söylemek isteyipte söyleyememek nasıl bir ateş bilebilir misin? Hiç sanmıyorum. Masallar diyarındaki padişahın kızı olan sen ve o padişahın sadece bir kulu olan ben. Aradaki uçurum o kadar büyük yani. Sen sultan ben işçi. Gönül ferman dinlemiyor işte. Yapma etme desende aşk laftan anlamıyor. Şunu da söylemeden geçemeyeceğim hani şarkılarla yaşayan ben varya seni tanıdıktan sonra o şarkılarda anlam kazandım yeniden.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.