- 594 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
HİÇ SEVMEDİĞİM O ADAM
Bir yola gidiyorum mecburen ve acilen çıktığım bir yol.
Acil çıktığım için yanıma yeterli para alamadım ve dağın başında arabanın yakıtı bitti.
Hemen telefona uzandı elim en yakından bir dostu arayayım karta para yüklesin ilk benzinlik nerede ise gidip yakıp alım geleyim.
Her neyse elimi telefona uzattım telefon yerinde yok ara ara ara yok telefon yok.
Para yok kartlar boş arabada depo boş.
Bir köy camisinde namaz kılmıştım telefonu muhtemelen orada unuttum diye düşündüm köyde tahminen 15 km yürüsem giderim tamam ama
Telefonu bulacağım garanti değil
Geçen bir arabayı çevirsem telefonunu kullanmak için izin istesem bu akıllı telefonların bize en büyük kazığı aklımda bir tek 82 yaşında anamın telefonu var.
Haydi arayabilirsen onu ara yolda kaldım param bitti telefonum yitik diyebilirsen de
Ben karar verdim 15 km geriye o köye yaya gideceğim
Telefonu bulursam ne ala bulamaz isem ALLAH kerim.
Tam arabayı kilitlerken bir telefon sesi
Aman ALLAH ım bu benim telefonumun sesi
Bir yerden geliyor meğer sert araba kullandığımdan olsa gerek telefon hiç tahmin edemeyeceğim görünmez bir yere sıkışmış.
Ve şimdi çalıyor işte
Ya Hızır dedim Hızır yetişti imdada kim arıyorsa Hızır gibi yetişti imdada derken.
Baktım ki arayan adam HİÇ SEVMEDİĞİM ADAM Ve o an o adamı hiç sevmediğimden o kadar utandım ki...
YÜKSEL ÇETİN TOKDEMİR
YORUMLAR
şer sandıgımız şeylerden hayırla dönmek güzel..
hoşuma gitti yazdıgınız.
ve tebessümde ettik sizin o halinize af ola..
ama işte hayat işte güzel yanıda bu olasılıklar çok fazla iyi veya kötü..
saygılar
YÜKSEL ÇETİN TOKDEMİR
Tebessümlerinizin kahkahaya dönüşmesi temennisi ile esen kalın