- 944 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
TAŞ BİNADAKİ ASLAN ;
TAŞ BİNADAKİ ASLAN ;
Cenabi mevla insan oğlunu yaratırken en önemli organları koruma altına almıştır.
"BEYİNİ" Kafa tasına, "KALBİ" Göğüs kafesinde muhafaza altına almıştır. Bu organlar tektir ve hayatidir.
Gerek kamu gerekse özel iş yerleri de yönetim katı oluştururlar ve oraya Sistemin Beyni veya Kalbi gibi isim verirler. Her canlı gibi işyerlerinin de bir ömrü vardır. Akıllı yönetemezsen içki, sigara ve kumarda ziyan olan beden gibi iş yerleri de birgün biter.
Orman Kralı aslan bir gün böyle olmaz DEYİP ormana TASTAN BİR BİNA YAPTIRIP EN ÜST KATA DA yerleşmiş. Yanına ayak işleri için Bir Tilki, Bir Çatal Birde Ceylan Almış.
Çakaldan Genel Müdür, Tilkiden Yardımcı, Ceylan dan da hizmetçi Maymunlardan da memur yapmış.
Ee hikaye buya, gel zaman git zaman işler bozulmuş. Akıllı 3 maymunda (Krala mükemmel görünüp) satıp satıp yemişler içmişler.
Çakal ve Kurnaz Tilki ; Ceylana sen kralı oyala, o ete bayılır göster ama yedirme diyerek Aslanın katına girmeden etrafı silip süpürmeye başlamışlar.
"işi olmayan maymum yavrusunu kurcalar" hesabı bizİm hazırcı aslan işler bozuldukça memurları yemeye başlamış. Canım taş binanın Kral katında zevk sefa, alt katında ise acı ve cefa sürüp gitmiş.
Gökten 3 ELMA DÜŞMEMİŞ, ÇAKAL LA TİLKİ ONLARI DA YEMİŞ.
Bu hikaye tamamen hayal ürünü olup. 3 MAYMUN , ÇAKAL VE TİLKİLERİN OYUNUNDA YEM OLAN CEYLAN’ A İTHAF olunmuştur.
ALLAH BİZLERİ KORU-SUN(MUŞ)
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.