zamanında canı cehenneme
Kolayca ayırt edebilseydik cennet ve cehennemi ya da şehir betonlarının arasına sıkışmış bir çiçeği ya da tarlalarda yok olmuş bir yolu bulabilseydik ekinlerin arasından belki o zaman mutlu insanlar olabilirdik.Mutlu olmak için zamana sırtımızı yaslamıştık oysa,ama zaman bile yok olmuşken kendi çizdiği yolda bir yokluk daha beliriyor etrafımda ,ince bir rüzgar savurunca toprağı başka yokluklara ,sigaramın küllerini avuçlarımın içine alırım rüzgar alıp götürmesin diye uzaklara.Ben benim olana aşığım ,fazla düşünmem savrulup giden toprakları ama benim olan benimle değilse işte o zaman göz koyarım yabancı yıldızlara.Gündüz kaybolurken kendi çizdiği kızıllıkta mutlu olanlar evlerine yol alır usulca.Karanlık en çok mutsuzları sürer sokaklara,eğer aşkın bir rengi varsa kapkara olmalı bence çünkü ay ne kadar aydınlatabiliyorsa geceyi aşıklarda o kadar aydınlatabiliyor aşkı.Aslında sen gittikten sonra kapkara oldu aşkın rengi ve ben üst üste sigara yakmayı öğrendim senden sonra.Gecenin son sigarası hüzün getirir daima .ben o sıgarayı her yaktığımda beynimle dalga geçer dudaklarım ’’ keşke benimle olsaydın’’ cümlesi dökülür dudaklarımdan usulca.Sen takılma söylediklerime ben benim olanı severim bir kere.Sahi savrulup giden topraklar mutludur belki başka diyarlarda ve aşkın rengi hala pempe geliyordur bazılarına.Sende mutlusundur belki başka diyarlarda,zaman hala yerindedir belki sadece sen ilerliyorsundur benden uzaklara.Zamanlarımız kesişmiyordur ya da birimiz geçmişe takılıp kalmış birimiz geleceğin düşlerinin peşinde.Zamanında canı cehenneme keşke burda olsaydın da dalga geçseydin yazdıklarımla ,bu kadar çok sigara içme deseydin .Belki o kadar sigara içmezdim bende.Farklı zamanlardaydık işte sesimizi duyuramadık birbirimize.