Ölüler Diyarı 2.Bölüm
Karanlığa uyanmak istemeyişimin yanı sıra düşüncelerim aydınlığı da pek sevmezdi ve göz kapaklarım da. Araf gibi bir yere gözlerimi açmak olsaydı hediyem, işte tamam derdim ve uyanırdım.
Adam da öyleydi. Ben nasılsam aynı. Garip...
-Hey! Gözlerini aç.
+Aaa. Ben?
-Ben Ben değilim.
+Ama sesin Ben gibi.
- Ama değilim.
+Kimsin o halde?
-Ben senim.
+Diğer Ben de "ben senim" demişti.
-Ben bu dünyadaki senim.
+Kafam karıştı.
-Gerizekalı.
+Bi’şey sorabilir...
-Hayır. Şu gözlerini aç artık.
+ Aa pardon unutmuşum.
Gözlerini açtığında yanında kimseyi göremedi. Bedeni felç geçirmiş gibiydi. Bir süre hareket edemedi. Kendine geldiğinde yerde yattığını fark etti. "Ama yatağıma gelmiştim..." Anlam veremese de zar zor toparlanıp doğruldu. Her tarafı tutulmuş gibiydi. Garip sesler çıkartarak tuvalete girdi.
"Otuz bin yıldır işemiyormuş gibiyim. Ohhhhh."
Çıktığında salonda bir hışırtı duydu. Ardından ayak sürüme sesleri. Nefesini tuttu. Yavaş adımlarla salonun kapısına doğru yürüdü. Başını kapıdan uzatırken; "Hey Ben. Sen misin?" Cevap gelmedi. Cesaretini toplayıp hızlıca içeri girdi. Karşı koltukta biri sırtı dönük bir şekilde oturuyordu. Saçları kızıldı. "Hey!" Koltuğa yaklaşmaya başladı. "Sen de kimsin!?"
- Bana O diyebilirsin.
+ O mu?
- Evet O. Bay O.
+Adın O mu yani? Bay O.
-Gerizekalı olduğun konusunda uyarılmıştım.
+Kim uyarmıştı?
-Sen.
+Ben mi?
-Emekliliğimi istemeliyim. Hayır gerizekalı. Sen. Uyurken tanıştığın Sen.
+ Siz şebeke falan mısınız?
-Bir nevi evet. Peki sen aptal mısın?
+Bir nevi evet.
-Kendini biliyor olman da bir şey. Neyse. Şimdi beni dinle.
Koltuğun karşısına geçip sandalyeye oturdu. Dirseklerini dizlerine koyup avuçlarıyla yanaklarını sıkıştırdı.
+Evet dinliyorum?
-Vakti gelene kadar gerçek yaşantında bundan sonra benimlesin.
+Benimlesin derken?
-Beni koruyucun gibi düşün.
+Bir korumaya ihtiyacım olduğunu sanmıyordum.
-Başına gelme ihtimali olan şeyleri şuan seninle paylaşmayacağım. Ama zamanı gelince yanında olacağım.
+Sizler kahve, su, kola, bir şeyler içer misiniz?
-Sizle tanıştın mı?
+Siz mi? Ben -ben,sen ve sen için yani bay O için sormuştum ama... Siz kim?
-Zaten tanışsaydın senin kolunu kopartıp ağzına sokardı.
+Çok mu sinirli biri?
-Hayır. Sen çok aptalsın. Ve o aptalları hiç sevmez. Ha bu arada bizler bir şey yemez ve içmeyiz.
+Şaka bi yana. Ben aptal falan değilim.
-Evet aptal değilsin. Aptal ve gerizekalısın. Hiç tanımadığın şeylerle tanıştın. Ki bunlar Ben, Sen ve Ben yani Bay O oluyoruz. Henüz siz kimsiniz? nerden geldiniz? Benimle ne işiniz var? Bay Ben karımı nereden biliyor? ..... gibi sorular sormadın.
+Haklı olabilirsin...
-Haklıyım gerizekalı. Sürem doldu. Yanına tekrar gelesiye kadar bir duş al ve ağzını da çalkala. Pis alkolik.
+Ama bi’ dakika..
-Hoşçakal.
(Devam edecek....)
Bahattin BERKDİNÇ
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.