- 463 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
M.S 1.505.646.567
Yıl M.S 1.505.646.567 dünyada biryerlerdeyim yaşlı güneşimiz artık daha yaşlı ve daha kızgın şöyle anlatayım kutuplarımızda buz falan kalmadı. Üstelik tekrar ve tekrar birleşip parçalanan pangea. 30 milyon yıl önce tekrar parçalanma sürecine girmiş durumda. Yani bildiğinizden çok farklı herşey. İnsanoğlu kepler kuşağının dışına adım atalı bir milyar yılı geçti samanyolu içerisinde farklı uygarlıklar kurdu. Kiminizi korkutacak olsada samanyolunda dahi binlerce farklı canlı türü var. Evrimsel olarak insanoğlu kimi ırklarla daha iyi anlaşabiliyorken kimileri ile kavgalıyız. Ve tabiki melez türlerde galakside dolaşıyor. İlk reaper savaşında insanoğlu yok olmaktan son anda kurtuldu. İkinci üçüncü ve dördüncü saldırılarda ise reaperları tutsak edip deney yapmaya başladık. Yaşlı gezegenimiz dünya kocaman bir laboratuvar artık. Evet geliştik aklınızın almayacağı kadar hemde. Üstelik artık kendimiz yerine yakalandığımız diğer türlere işkence ederek içimizdeki laneti doyuruyoruz. Siyasilerin,Zenginlerin yada Askerlerin anlatılarından farklı olarak reaperları savaşa zorlayan bizlerdik onların gezegenine saldırdık. Sebebini sorarsanız herşey çok iyi planlanmış bir senaryodan ibaretti. Reaperların ana gezegeni yeni nesil eneji kaynağımız olan Deutheriuma bolca sahipti. Barışçıl ama aşırı gelişmiş olan Reaperlar ilk saldırımızdan sonra bize kan kusturdu. Ancak yoketmeden affettiler . Ölümden onların insafı ile kurtulan bizler ise on bin yıl boyunca onları yoketmek için silahlar hazırladık. İkinci Reaper savaşında kitlesel bir katliam yaptık tam 15 milyar canlıyı bir günde yokettik. Tarihimizin en kanlı gününü bugün sevinçle kutluyoruz. İkinci üçüncü ve dördüncü savaşlar ise insanoğlu için av partisi gibiydi. Kalan Reaperlar uzak gezegenlere kaçtı. Artık spor olsun diye Reaperlar öldürme turları düzenliyoruz. Tabiki kimilerini dünyaya sürüp üzerlerinde deney yapıyoruz. Benim hikayem ise bundan tam beşyüz sene öncesine dayanıyor.
Bir reaper av partisinde aşık olduğum dişi reaperı gizlice yaşadığım koloniye getirdim. Onunla beraber herşey değişti ordudaki görevimi bıraktım yönetime karşı olan bir isyana adım karıştı sevdiğim kadınında bir reaper olduğu duyulunca. İkimiz beraber dünyaya sürüldük. Kötü olan ise insan ömrünün ortalama 12 bin seneye çıkmış olmasında ve ben henüz 5 binlerdeyim yani 30 40 sene sonra ölmeyeceğim.
Dünyadayız unutulmuşluğu muzun merkezi artık burası. aslında deney falan yaptıklarıda yok dünyadaki sürgün popülasyonu biraz geliştimi bir salgın hastalık yayıp biyolojik silahları geliştiriyorlar. Son silah denemesinin üzerinden üç bin sene geçti ve tamda bugün yeni deneme için insanoğlu gezegene indi.
Yıllardır beklediğim fırsat elime geçti karımla beraber bir intikam timi kurduk. İnsanlar ve Reaper ortak çalışıyoruz burada çünkü cumhuriyeti yenmenin tek yolu bu eğer bugün başaramazsak herşeyin sonu olur. Muhtemelen cumhuriyet bir güneş patlamasını bahane ederek dünyayı yokeder. Ve bundan kimsenin haberi olmaz zira insanlığın geri kalanı için. En önemli şey yaşamak.
Ama bugün olmaz bugün olmaz çünkü yıllardır kafası kuma gömülü yaşayan insanlığı kendine getireceğim.
Planımız gerçekleşirse buraya bırakılacak silahı önce Galeon sonrada Phoenix tadacak insanlığın en büyük iki yerleşimi zenginliğin paranın silahın başkentleri. Galeon ve Phoenixde oluşacak bir yıkım cumhuriyeti birbirine düşürüp insanların gerçeğe bakmalarını sağlayacak.
İşte geliyorlar herkes hazır
eşim sağımda oğlum solumda. ve yoldaşlarım insanlar ve reaperlar hepimiz aynı amaç için bir aradayız.
****************************************
- kaptan
- efendim
- radar çok sayıda çanlı formu tespit etti iniş bölgesinde saldırıya hazırlanmışlar sanki
- Bi türlü öğrenemedi aptallar inmeden vurun şunları. Tüm silahlar hazır olsun emrimle. Ateş
*****************************************
Yemi yediler herkes çok dikkatli olsun. Mürettebat gemiden inene kadar kimse saldırmayacak.
Özellikle sen Remi
Tamam dedikya çocukmuyum ben
******
Yaşayan canlı formu kalmadı kaptan
İnişe geçin
emredersiniz
*******
Geliyorlar sakin, herkes inmedem saldırmayın
Remi bekle sakin
Sana bekle diyorum aptal çocuk
Gerizekalı Remi
Saldırın Remiyi koruyun...
Herşey bitti Reminin ölmesi hariç kaybımız yok
Remi kimdi derseniz oğlumdu artık bir kişilik daha hınçım var insanlığa
Athena yani eşim yaralı ama kurtulacak.
Dünyayı ve ayı arkamızda bıraktık ve milyonlarca tutsağı geminin sadece 100 kişi alıyor olması ne kötü. Geride kalanlar iki gün içinde kitlesel olarak yok edilecek ne acı bunu onlar içinde yapmamız gerek...
Ya insanlık kendine gelecek yada biz vurulup öleceğiz...
Bunları sana yazmamın sebebi eğer biz başarılı olmuşsak ve insanlık kendine gelmiş se aynı kötülükleri yapmayın diyedir. Yahut kaybetmişizdir ama hala umut vardır. Çünkü sen yaşıyorsundur sevgili kızım. İnsan Reaper melezi evladım muhteşemliğim sensin içindeki laneti yen.
Ve ışığınla kötülüğü aydınlat.
İlk bilim kurgu denememdir. Reaper adı alıntıdır ancak aslonan adına rağmen tam tersi işlenmiştir. Senaryodaki eksiklikler veyahut boşluklar için özür dilerim şimdiden
YORUMLAR
Tsukuyomi
Tsukuyomi
!.sean.!
yeni bir kurgu ve akışı okudukça ne olucak acaba demek olsun..
olsunmu:)
bendemi yazsam acaba düşüneyim bi ben bikaç ay