- 729 Okunma
- 5 Yorum
- 1 Beğeni
Portakal vs Greyfurt
Merhaba ve Hoşçakal Elif
Beş gündür evden çıkmadım herşeyi bir ayrılığa bağlayacak adam değilim aslında. Ama olmayıncada olmuyor işte. İki kasa bira bir karton sigara. İki adet yürümeyeninden Jony Walker. Yumurta domates biber makarna yoğurt hazır çorba kırmızı mercimek zeytin
bol bol meyve özellikle portakal ve greyfurt. Greyfurt üzerine hiç düşündün mü bence insanoğluna en çok benzeyen meyve greyfurttur.
Greyfurtla ilk tanışmam portakal aşığı bir adam olarak onu portakal zannederek almamdır. Karşılaştığım büyük suprizi dün gibi hatırlarım. Greyfurttan yediğim kazığı insanlardan yediğimle bir tutabilirim. Portakallarla greyfurtları birbirine karıştırdım canım her portakal çektiğinde yaşadığım büyük heyecanı bir düşün
Neyse bunları sana niçin anlatıp duruyorsam sanki.
Evet bunlar kimyasal savaş için ayarlanmış üstün körü bir stoğa benzesede ayrılık için düşünmesi gereken birine ölmemesi için bir hafta yetebilir.
Kelimenin tam anlamıyla kuyuma gömüldüm nazende sevgilim. Yusuf iki kere kuyuya indi biri kardeşleri yüzünden biri Züleyha yüzünden. Gerçi biri zindan dı aslında ancak ne fark eder.
Burada anlaman gereken yarenin kardeşlere denkliği hatta ana babaya.
Şunu anlamanı istiyorum ben kuyuma kapanırken sana yalan söyledim muhtemelen sen beni şu an köyde cenaze işleriyle uğraşıyor biliyorsun. Allahtan benimle köye gelmek istemedin. Yoksa bir köy birde cenaze bulmam gerekti. Diğer acıdan bakarsam benimle gelmek istesen ayrılık gecikirdi .
Bunun için bana çok kızma bir psikanalist olarak insanların doğruları değilde yalanları daha çok sevdiğini çok iyi biliyorum.
Cumartesi Yusuf geldi kapıyı kırmayacağını bilsem açmazdım. Seninde bildiğin gibi onunla uğraşmak istemediğimden mecburi açtım. İnsanların beni benden çok düşündüğünü düşünmesinden hep nefret etmişimdir. Bana neyin iyi geleceğini yada gelmeyeceğini nasıl bilebilir ki. Neyse onunla biraz laklayıp kapı dışarı ettim. Sosyologları hiç sevmem neymiş Türkiyede Işıda sempati duyan yüzde sekizlik bir kesim varmış. Üstüne üstlük yüzde on dokuzluk kararsız bir kesim. Banane arkadaşım ben duymuyorum ya. Hep söylemişimdir bu ülke cinnet geçiriyor.
Yenimi anladınız bunu yani sen yıllarca bir ekol yaratıp sonrada bunu öcü kabul edemezsin. Yılan herkesi ısırır bu yılanı büyütmeseydiniz elbet sokacak. Bundan çok çekecek bu ülke demedi deme. Bunlarıda sana niye anlatıyorsam.
Beni az çok tanıyorsan bu boş konuşmalarımın arkasında hep büyük birşey vardır.
Hah unutmadan dün gece bir escort kız çağırdım. Hep merak etmişimdir hiç tanımadığın sohbet etmediğin bir tene dokunmayı. Sana bir gerçeği itiraf edeyim mi biyolojik olarak beden birini tanımış yada tanımamış olmaya pek bakmıyor. Bu gerçeği bilimsel olarak tastik etmek de güzeldi. Aslında sorun insanoğlunun diğer yırtıcı hayvanlar gibi belli bir kızışma dönemi olmamasında. Her daim üremeye hazır varlık mı olur lan. Evrim biyologlarının bu konuya getirdiği açıklama en doğrusu. Tanrıya inanmak yada inanmamakla alakası yok bence bunun. Yani düşünsene evet insan bir yırtıcı ancak diğer yırtıcılara ve birçok otçula göre çok güçsüz. Doğal felaketlerede çok açık. Bu nedenle insanoğlu çözümü üreme dürtüsünü mevsime indirgemek yerine her daim hazır hale getirmiş. Ne kadar çok yavru o kadar çok büyüme. Tabi bunlar dün için geçerli bugünlerde aynı değil şartlar. Zira dünyaya hakimiz korkmamız gereken yırtıcı yok. Tabi hastalıklar ve doğanın kendisi hala sorun ama merak etme insan doğayıda yok eder yakına.
Nerde kalmıştım evet escort kız peki sence bu işi zevk için mi yoksa para için mi yapıyormuş o. Tabiki para için toplumsal normlar ekonomi falan dediğini duyar gibiyim. Malesef yanıldın zevk için yapıyormuş. Ha bu arada korkma onunla yatmadım sadece dokunup vucüdumu denedim.
Zaten seni tanıyorsam beni bu konu nedeniyle bile terk edersin.
Konumuza dönersem bir kadının zevk için bunu yapmasını anlamadığına eminim. Ama şöyle düşün. Hem sevişeceğin erkeği istediğin gibi kendin seçiyorsun üstelik para alıyorsun. Mantık penceresinden bakarsak kültürlü bakımlı yakışıklık yada en azından kendine has karizması olan biriyle randevuya çıkmak gibi. Tek farkı kendini gizlemene gerek yok.
Saçma sapan numaralar falan filan yok. Üstelik ekonomik olarak senden benden iyi bir aileden gelen biri. Evet bu işi malesef para için yapanlar çok olsada. Böyle bir kesimde var zira toplumsal ekonomi insanları böyle işlere yöneltsede. Aynı toplumdaki doyumsuzlukta bu kapıya çıkıyor. Misal kleptomanlar genelde zengindir. Mesleki hayatım sürecinde ülkemi ve dünyayı bol bol analiz ettim. Hastalıklar bile ekonomik duruma göre oluşabiliyor. Gülme sakın istatistik vermek isterdim ama buraya yakışmaz.
Buraya kadar yazdıklarımdan neler anladın desem
Portakal ve Greyfurt manyaklığım
Yusufun gelmesi
Türkiyedeki ışıdcılar
Escort kız
Ekonomi üreme dürtüsü falan
Senin acından en önemlisi escort kızdır muhtemelen
ama o değil işte en önemli konu portakal ve greyfurt.
Ne demiştim başta portakalla greyfurtu aynı yere koydum. Îşte hayatta böyle işte biz hepimiz portakal veyahut greyfurtuz. Tabi arada mandalina kivi muz vb olsada herkes yavaş yavaş yukarıdaki iki meyveye evriliyor. Seçim hakkımız yok gibi görünüyor gerçektende yok. Gri denen renk seçimden önceki halimiz.
Bunları bol bol düşün sadede gelirsek ben ayrılmak istiyorum.
Elbette sebep sormak senin hakkın ama hesap vermek yada vermemekte benim hakkım.
Yinede sana anlatayım mutlu değilim.
Yüreğim çarpmıyor ve ben bedeni nedeniyle yüreğine ihanet edecek biri değilim.
Kısacası ben gitmeliyim. Aslında senin de haftalardır mutlu olmadığını biliyorum. Yani bir kadın sevişmek isterken ondan uzak duran bir erkekle nasıl mutlu olur ki.
Ayrıca seni ayrılık konuşması yapmak zahmetinden falan da kurtarıyorum. Bide bu açıdan düşün bu ilişkinin kötüsü sen değil ben oluyorum. Arkamdan bol bol sövebilir beni kötüleye bilirsin.
Bence bitmesi gereken bir ilişkinin en yürekli tarafı ayrılık konuşmasını yapıp diğerini bu zahmetten kurtarandır.
Yinede beni görmek yüzüme tükürmek falan istersen ben pazartesiye kadar evden çıknayacağım.
Gelip istediğini yapabilirsin
Uzatmanın manası yok.
Hoşçakal Elif...
YORUMLAR
greyfurt adamı kandırır. o mükemmel görüntünün içi acı acıdır. içyüzünü tanıdığında anlarsın ne olduğunu. ama her seferinde de o caanım dış görüntüsüne kanarsın.
eskort kızlara gelince, bence kazandıkları para bu ülkede hamuduyla götürenlerin kazandığından daha helal. (okuyanlar, burada helal'e takılmayın, mecaz) bu arada sanırım birşeylerin değişmediğini farkettiğimizde biz de teselliyi üremede bulacağız bu gidişle.
not: mizah yazıyorum yeaa siyasi değil bunlar diyerek saçma sapan kelime öbekleri oluşturarak yazı yazdığını sananlardansa, mekansız tarzı mizah yeğdir. ama yine diğeri rağbet görecek acı gerçek :)
Tsukuyomi
Başlığın görünce dedim ki. en nefret ettiğim meyve ve hala öyle,ilaç içtikten bi yarım saat sonra greyfurt suyu içilmeyip zehirleneceğimi bilemezdim:)çok kötü bi tecrubeydi ,ölüme kadar götürüyormuş.. Allahtan bişey olmadı, ama varya bir sene içinde ölebilirim diye düşünmedim değil..
hayatımda öyle bir meyve ye yer yok..
hakkın sesi'de yazmış c vitamini kuzu da varmış:)
o yaşadığım an aklıma geldi. yazıyı okuyunca ..
Tsukuyomi
!.sean.!
bi allahın kuluda uyarmamış,sonra Aaa sen bilmiyormuydun:)dediklerinde
birkez daha greyfurt içmiş kadar tzehirlendim!sinirlendim.
malesef plansız ve bilgisiz yakalanmışım.
Teşekkür ederim..geçti gitti.
HakkınSesi
aslında konu sosyolojik bir boyut ; üniversite okuyan aile baskısından uzak ve maddi sıkıntı çeken kızların kolay para kazanma için seçtikleri bir yol olarak okumuştum bir kaç yerde.bu konuda .bu sosyal boyutu.ama kişisel görüşüm greyfurt ' zaten çok pahalı ' :)) gerceklerin sonu hep acıdır..durum itibarı ile. hepimiz farklı baka biliyoruz .. kendi perseftiğimiz den.. Yusuf'un rolünü anlayamadım pek. saygılar.
Tsukuyomi
Yusuf'un gelmesini tam anlamadım. portakal ve greyfurt benzetmesini beğendim. ama büyük ihtimalle siz de benim gibi empati yapamıyorsunuz yüzde sekizlik işid sempatizanı kesimle. empati yapamadığımız için sayılarının çok az olması gerektiğine kanaat getiriyoruz. işte bu noktada portakalları greyfurt zannediyoruz. yazınız güzeldi. tebrik ederim.
Tsukuyomi
Tsukuyomi
yazıyı okurken bir yandan Rusya'nın geri gönderdiği greyfurtlar sonra da antibiyotik ile greyfurt tüketmeyin diyen uzmanlar ve c vitaminin kuzunun etinde, yağında olduğu aklıma gelip durdu. escort konusunda, yazıyla alakası olmayan bir kısım aklıma takıldı. ek gelir sağlamak için üniversite okuyan kızlardan bu konuda ekip oluşturanlar var. sanırım bu mevzu önde de konuşulmuştu ama. hz. yusufu kuyuya atıp dönerken kardeşlerden en merhametlisi hangisi ise ve onun pişmanlığu, nutku, yutku tutulması nasılsa, olmayan aşklarda hep öyle oluyor. konunun bir tarafında yine en son değişmiş ismi itibariyle elektrik dağıtım şirketini andıran örgütlerin de olmaması olmazdı elbette.