- 852 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
Bu Kadınlar Ne zaman Akıllanacak
Vatan Gazetesinin 3.sayfa haberlerinden:”Sekretere biralı, dualı cin çıkarma …”
Habere göre: Kütahya’nın Tavşanlı İlçesinde üstelik 27 yaşında bir kadın - öyle kandırılmaya müsait bir yaşta da değil üstelik- bir medyumun (böyle cinci hocalara artık medyum deniyor, herhalde bu yeni bir trend olsa gerek) yanında sekreter olarak çalışmaya başlıyor. Neler olduğunu kendi anlatımından okuyalım: ”Geçen yıl bana büyü yapıldığını belirterek bir Cuma günü selâ ile ezan arasında cinleri yakması gerektiğini söyledi. Beni iş yerinde… olan odaya götürdü. Bir yandan dua okumaya, bir yandan bira içmeye başladı……”
Sonrası bilinen hikaye. Ve bu akıllı Kızın! aradan bir yıl gibi bir süre geçtikten ve medyumun yeğeni tarafından başka bir cin çıkarma daha gerçekleşinceye kadar aklı başına gelmiyor. Aklının başına geldiğinden hala emin değilim..Şimdi bu sekretere sormazlar mı:
- A kızım medyum denilen birinin yanında çalışırken kendine göz kulak olman gerekmez miydi?
- Büyü diye bir şey var mı?
- Büyü olduğuna inandın bu büyünün ancak cuma günü sela ile ezan arasında cinlerin yakılması suretiyle çıkacağına nasıl inandın?
-Peki medyumun hem dua okuması hem bira içmesine ne dersin, sen hala orda cinlerin çıkarılmasını mı bekliyorsun??
-Bir de üstelik anlatımında demişsin ki "...bir süre sonra nedenini anlamadığım şekilde bayılmışım (Sen herhalde fazla yeşilçam filmi izlemişsin ama o flimlerden birazcık olsun ders almamışsın)
- Daha sorulacak çok soru var ama bu kadarı yeterli sanırım.
Bu haberi niye paylaştım. Bu tür olaylar, durumlar toplumumuzda o kadar yaygın ki ben kadınların bu kadar cehaletine isyan ediyorum. Karanlık karmaşık bir durum da değil, gün gibi ortada bu cin çıkarma zokası..Ne zaman akılları başına gelecek bu kadınların? Diyeceksiniz ki hırsızın hiç mi kusuru yok, onlara benim söyleyecek sözüm yok..( Bu konudaki sözü sayın uzmanlarına bırakıyorum)
YORUMLAR
Yazık dinin bu şekilde yozlaştırılması çok yazık..
Kadın adına yazının yazılması üzücü, çünkü bir o kadar da erkek var bu yollara baş vuran.. Malesef kadın tacize açık olduğu için daha çok ortaya veriliyor.. Ve yazıdaki kadınlara yapılan genellemeyi kınıyorum (haberi kim yaptıysa)..
Mecliste bile duydum bu medyumlarsız adım atmayanları ama iyi para verirsen adın çıkmaz, her yerde olduğu gibi..
Yosuzluğu kaliteli yapan kötü olmaz , asil olur bizim toplumda..
İnsan adına olay çok kötü çünkü medyum belli ki erkek ve kimse "bu erkekler ne zaman adam olacak"ta bu ucuz davranış ve tacizler bitecek demiyor.. Fatura yine kadına biçiliyor..
Olan dinimize oluyor.. Yazık ediyoruz milletçe ; inancımıza, insanlığımıza ve vatana..
Teşekkürler paylaşım için..
Sevgimle..
Bence burada kandırılma yok..İçinden yaşamak istediklerini yaşayabilmek için gönüllü bir kanma var...Doğru dürüst ilişkiler yaşanmadığı sürece böyle abes iletişimler görmek normal...Bir kadınla iletişim kurabilmek için kişilik haricinde bir şeylere ihtiyaç duymakta acınası..
bir yandan dua...bir yandan bira ? ?
yani insan, cinsiyeti ne olursa olsun sormaz mı? ya hoca efendi dua tamam da bira ne iş?
Ne zaman aydınlanacak bu kadınlar? Diyeceksiniz ki hırsızın hiç mi kusuru yok....hırsızın kusurunu boşvermek lazım...aydınlanacak ve kendini aydınltacak insan lazım...hırsız hep ve aynı hırsız..
Güzel ve ibretlik paylaşım, yazarı kutlarım.