- 571 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
EDEBiYAT DÜNYASINA VEDAMMMM::::::
Aklımın dörtde ÜÇÜNÜ Fikir ürünlerine harcadım hiç faydasını görmedim dörtde biri bana kaldı doğa manzarasına girdim resimlerimle birlikte kendimi kARELERİN İÇİNE KODUM ÜZERİNDE DÜŞÜNCELERİMİ YAZIYORUM KALAN AKLIMLADA KENDİMİ YAŞATMAYA ÇALIŞACAĞIM DÜNYA DURDUKÇA NAPARSIN AKLIMI VERDİM EDEBİYAT DÜNYASINA BANA SADECE ACILARIM KALDI NE YAŞADIYSAM YAZDIMDA SADECE ORADA BİR KAÇ ÖDÜLÜN DIŞINDA BENİM KİŞİLİĞİMİN KAYIP OLDUĞU O SAYFALARDA BİR DAHAKİ AKLIM OLURSA ÖYLE SAYFALARA UĞRAK VERMİYECEĞİM BENİM ACILARIMDAN BENİM ÜZERİMDEN KENDİLERİNE PAY YARATTILAR VEDE DALGA GEÇTİLER SADECE BEN SADECE ONU ÖĞRENDİM EDEBİYAT DÜNYASI DENEN SAYFALARDA O NEDENLE GERÇEK DÜŞÜNCELERİMİ SADCE KENDİM ADIMA PİRİVAT OLARAK BİR KİTAP ÜZERİNDE TOPLUYACAĞIM BENİM FİKİRLERİM ÜZERİNDEN PARA KAZANANLARA SORUYORUM BEN ORADA YAZILARIMI YAZARKEN NE KAZANDIRDINIZ BANA SADECE ACILAR YAŞATTINIZ BANA BENİM RUH DÜNYAMLA OYNADINIZ O SAYFALARDA BEN KENDİMİ ANLATIRKEN SİZLER SADECE BENİMLE ALAY ETTİNİZ BENİM ZAYIF KİMLİĞİMDEN YARARLANARAK NE ADAM ETTİNİZ NEDE ÖLDÜRDÜNÜZ YARIM İNSAN OLARAK KALDIM ŞU ANKİ HAYATIMDA ACILARIMLA BAŞ BAŞA DİRENİYORUM YAŞAMAK ADINA OYSA KEŞKE KENDİMİ ELE VERMESEYDİM SİZİN SAYALARINIZDA ŞİMDİ İSE KAYIP ETTİĞİM AKLIMI ARIYORUM O SAYALARDAN UZAKTA NEREYE GİDİYORUM BENNNN YOLUMU KAYBETTİM SORMA ARKADAŞ HABERİNİZ VARMI HANGİ ADRESTEYİM BEN ŞİMDİ ONUN SORGULAMASINI YAŞIYORUM BEDENİMDE BEN KİMİMİM BEN NERDEYİM BENİ NEDEN ACITTINIZ SORUYORUM SİZE O SAYALAR NEDEN KIYDINIZ BU TEMİZ SAF DUYGULARLA BEZENMİŞ BİR İNSANA BEN AKLIMI ARIYORUM ŞİMDİ BİR PİSKOLOKTA VEDE BİR SAĞLIKÇININ ELİNDE ABLAM BENİM ŞU.. ANDA DANIŞMANLIĞIMI YAPIYOR BENİ KORUMAK ADINA ABLAM DUY BENİ SANA İNANCIM SONSUZ BİLİYORUM BEYAZ ELBİSELİ MELEK TEK TESELLİM SENSİN BENİ YENİDEN HAYATTA YAŞATACAK BENİ TEMKİNLERİNLERLE GÜN YÜZÜNE ÇIKARTACAK TEK GÜVENCEM YÜKSK HEM$iRE CANIM ABLAM KANIM BENİM CANIM BENİM ABLA ABLACIĞIM SENİ ÇOK AMA ÇOK SEVDİM BEYAZ MELEKKKKKK::::: Senin yerini kimseler DOLDURAMAZ..............................
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.