- 368 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
ARTIK KONUŞMA SIRASI BİZDE
Baskıcı zihniyet, baskıcı kıta, haris Avrupa bu güne kadar siz yönettiniz, siz konuştunuz, hep siz yönlendirdiniz. Wan minit. Bir dakika dur. Yeter artık. Büyük hesaplar kurdun, büyük planlar, projeler yaptın, cetvellerle haritalar çizdin. Yeter artık. Sen vampiri de geçtin, vampir sadece kan emer. Sen etini de yedi van minit. Van minit van minit. Biz ise seni gerçekçi zannettik dost zannettik bilemedik ki kuzu postuna girmiş kurtsun. Ama uyandık kendimize geldik bildik ki Avrupa’dan İsrail’den bize dost olmaz.
Kararlı ve cesur adımlarla bir yerden başlama zamanı geldi. Uyumuşuz bu uykunun bir bedeli var, onu ödedik artık. Şimdi uyanık olma zamanı Küçük hesaplar sayfasını kapatma, küçük hesapların peşinde koşanların defterini dürme, ülkenin ve milletin menfaatini koruma zamanını ve azmini sizden koruma, kurtarma zamanı. Gevezelik yapma zamanı çoktan geçti siyasi söylemlerin boş vaatlerin ömrü tükendi. Kanal İstanbul Yavuz Sultan Selim İstanbul’u dünya merkezi yapma zamanı hava alanlarını kurma zamanı. Fitne fesat üzerinden makam mevki çekişmelerine son artık. Küçük çıkarlar uğruna siyasi büyük altı boş laflar etmenin zamanı değil. Bunların hepsine dur demenin ve tavır almanın zamanı.
Dava adamı olmak gerek azizim dava adamı uyumadan israf etmeden korkmadan tembelliği bırakarak geleceğimiz adına, ülkemiz adına, şanlı bayrağımız adına hele hele tamız ecdadımız adına dava adamı olmak zamanı. Evet, vakit geçmeden bulanık zihinleri durultma fırsatçı çıkarcı düşünceleri ayıklama zamanı. Dik dur eğilme, bu millet seninle deme zamanı
Yeni yetmelerin şımarık açgözlülerin sıkıştığımda korkak it gibi kuyruğunu kıçının arasına alıp gidenlerin zamanı değil. Van minit deme zamanı. Ata yadigârı bu bayrağı bu dini, kültürü örf adet ve töreleri ayakta tutma zamanı.230 kiloluk mermiyi tek başına sırtlanıp topun ağzına verme zamanı. Mangal gibi yürek taşıma zamanı.
Ey millet uyan artık tarih tersine dönüyor. Antalya’da tarihi sözler söyleniyor, tarih yeniden yazılıyor sen hala uyuyor musun kalk artı şu gaflet yatağından kalk yürü de şu Avrupa bir yürüyüş görsün. Tembellik, bönlük pısırıklık, suskunluk bezginlik vakti geçti. Büyük yapma büyük adımlar atma cesur olma zamanı geldi. Bütün bunların dahası Van minit deme zamanı. Haydi, görelim bakalım
( Görelim Mevla neyler ,neylerse güzel eyler ) AR.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.