YAKIN TARİHİMİZ
Bismillah her hayrın başıdır, biz dahi onunla başlarız.
Madem bismillah dedik o zaman sözlerimize devam edebiliriz.
Kainattaki bu döngü muazzam bir şekilde dönüyorsa ve sorumsuzca bizleri içine barındırmışsa, biz;neden ona ihanet edelim ki?
canlı cansız her ne varsa iç içe ve bir aile olarak yaşanmakta. Biliyoruz ki piyonlar ,her zaman olduğu gibi yine iş başında.
Bu tür hadiseler hz ademden beri var olmuş. misal hz habil ve kabil denilince; kardeş katli, kan davası ve hak ile batıl gelir akla.
MÖ ve MS tarih şeridi sürekli aynı olmuştur.kimi iyi kimi kötü senaryo yazıp istedikleri kişi yada kişileri oyuncu yapmışlar.payımıza düşense kötü rol...aslında iyi rol oynayan şahıslar pekte masumdur diyemeyiz. neden mi ?
Etrafımıza bir bakalım kimin ne mahlukat olduğunu net bir şekilde görmüş oluruz. kötü rol oynayan kişiler isteksizce oynamışlar. senaryo her ne kadar böyle sunulmuşsa da aslında göründüğü gibi değildir.Şimdi biraz daha yakın tarihe gelelim mesela 20 ve 21 yy ne kadar tanıdık geliyor bizlere demi?.
İşte tam da anlatmak istediğim tarih bu... ne ibrahimler ne musalar ne isalar ve ne de HZ Muhammedler baş eğmediler ve geri adım atmadılar izzetlice sadıkça yollarına devam ettiler.
Dünyanın guzide rengi olan TÜRKİYEM kendi başına bir cennettir. bizim cennettimiz herkese kucak açar.kimi saf berraklığından faydalanır, kimi de oynatılan birer oyuna oyun olur.şimdiki asrımız içi fitneler ve çıkarlar dolu.
Bir ailenin içinde nasıl kardeş kardeşi ve nasıl bir itaatsizlik olduğunu görmüşüz herhalde.Kimi baş rolde oynamak ister kimi de oynatılmak ister sonuç olarak anlaşmasızlık ve kargaşa .Her gün kendimiz takip ediyoruz olan biten her şeyi ve sessizde kalıyoruz. Bu sessiz kalışımızın nedeni ya hayatımızın düzensiz olacağı için ya da ecelsiz ahireti görmek.
bizler etle kemik olmuş yek vücuduz .içimizdeki yaratıklara müsaade etmemeliyiz.Bedir savaşı ve Çanakkale gibi kol kolda olmalıyız. Eğer birleşmesek bu kuduz köpekleri ve kan emiciler her fırsatta kanımızı içerler.
Artık yeter olsun kimse aramıza çomak sokmasın biz bize yeteriz.ve son olarak sözüm o kendilerini baş komutan sanan kendini bilmezlere sizler her ne kadar zeki iseniz inanınız zekiliğiniz sadece beyninizde kalan bişeydir.
HÜSEYİN ABLAY/ŞEHİD
18/11/2015
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.