- 1050 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Gözlerinin sevgisinde kaybolan bakışlarım
GÖZLERİNİN SEVGİSİNDE KAYBOLAN BAKIŞLARIM...
Gözlerinin sevgisinde kaybolan bakışları arıyorum ufuklarda. Ufuklar, yan çiziyor yine mutlu anılarımın izbe karanlığında.
Sen ki; bir gelincik çiçeği kırmızılığında şiirler okurdun şairliğime nazire yaparcasına. Kır çiçekleri, papatyalar toplardık; deli duyguların esrikliğinde.
Ve bir pınar çağlardı yürek ormanlarımızın derinliğinde. Vadiler yankı yapardı aşkımızın sesiyle. Ruhumuzda gizemli duyguların raksettiği geceler, mehtabın ayak seslerinde bölüşürdük anılarımızı.
Bu rüzgar, bu sessiz gece ve savrulan hayallerimin çocuksu gülüşleriydi beni sensizliğin kollardından alıp, sana doğru koşturan.
Sahi; sen neredeydin o yalnız kaldığım akşamların deli sarhoşluğunda? Ben çalarken dertli udumu; sen neyden üflerdin semazenlerin güzelliğinde. Kırık kalpler sokağından her geçişimde; senin bahar ve gül kokuların dolardı içime. İçim; en billinmez ve en yeni bestelerin güfte merkeziydi.
Sen merkezli coğrafyalarda; sen imzalı sevgilerle kucaklaşırken engin duygularla; sen yine içindeki o çocukla kavgaya tutuşurdun. Hani aslında hiç de fena olmazdı iki deli gibi atışmalarımız.
Badem çiçekleri sensiz de açardı ya; yine de sensiz tadı tuzu yoktu baharların ve düşen cemrelerin. Gönül fırtınası derken; daha büyük fırtınalara yakalandık birden. Gizemli gökyüzünün derinliğinde kaybolduk; hüzünlerin azabından kurtulunca; bayram etti mutluluğumuz.
Bir de sevgi denen o deli, haşarı ve biraz da hercai çocuk; havaya girdi sevdadan yana. Kuşlar ne bilir saygıyla uçmayı gökyüzünde. İşte insanlar da bazen böyle kuşlara benzer.Uçanla uçurulan aynı terazide tartıya çıkar ancak o insanlar boy aynasında kendilerini dev gibi görünce; sevginin ipliği dolanıp kördüğüm olmaya başlar.
Her şeye rağmen kuşlar takla atarak türküler, şarkılar söylüyor. Martılar denizi kucaklıyor dalga sesleriyle. Ben seni böyle bir günde ve zamanda sevdim gönlümün kadın ve yazdım gönül defterime o güzel ismini yüreğime.
Seni gördüğüm o ilk günden beri; zaten bende ne yürek ne sabır kaldı aşkın adına. Sevda rıhtımında bu kaçıncı bekleyiş. Gel artık gönlümün delisi, ömrümün efendisi.
Gözlerinin sevgisinde kaybolan bakışları arıyorum ufuklarda. Ufuklar, yan çiziyor yine mutlu anılarımın izbe karanlığında.
Oktay ZERRİN
18-11-2015-02.58