- 876 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
O BENİM GARDAŞIM
BEN BİR EVİN EN KÜÇÜK KIZIYIM. BİR ABİM VAR, İKİ DE ABLAM.
ANNEM BENİ SEVERKEN SON BEŞİĞİM DİYE SEVER HEP.
BU DA BENİM ÇOK HOŞUMA GİDERDİ. HALA DA BU YAŞIMA GELDİM BENİ ÖYLE SEVER.
ANNEMLE ARKADAŞ GİBİYİZ. HER DERDİMİ ANLATIRIM. SORUNUM OLUNCA HEMEN ONA AÇARIM
KONUYU. KÜÇÜKKEN HERŞEYİMİZ ÇOK GÜZELDİ. ABİM BENİ KARATEYE GÖTÜRÜRDÜ.
ERKEK GİBİ YETİŞTİRMİŞTİ. ARTIK ÖYLE OLMUŞTU Kİ GELENE GİDENE TEKME SALLIYOR DÖVÜYORDUM.
BERABER KOŞU YAPIYORDUK. EVİMİZİN ÖNÜNDE BİR YOKUŞ VARDI.
KIŞLARI ALTIMIZA LEĞEN ALIP KAYARDIK. DELİ ÇOCUKTUK YANİ...
ABLAMIN ZORLA SÜT İÇİRMEYE ÇALIŞMASINI, SAÇLARIMI ÖRGÜ YAPIP OKULA YOLLAMASINI DA HİÇ UNUTMADIM.
ÇİZGİ FİLM İZLERDİM OKULDAN GELİNCE ABLAM TABİ KIZAR BAĞIRIR ÇAĞIRIRDI.
BENDE AZ DEĞİLDİM HANİ...
BENİ DÖVMÜŞ GİBİ YAPAR AĞLAMAYA BAŞLARDIM ANNEM SESİME GELSİN DİYE.
SONRA ABİMİN ASKERE GİTMESİNE BİR HAFTA KALMIŞTI.
RAMAZANLIKTI HERKES YEMEK HAZIRLIĞI YAPIYORDU.
ABİMLE ARKADAŞI BİRGÜN OTURURLARKEN EZAN OKUNUYOR.
EZAN OKUNUNCA BİR GRUP SERSERİ HAŞA EZANA HAKARET EDİYOR.
TABİ KARA ÇOCUK CANIM ABİM BUNU KALDIRIR MI?
KALKIP KAVGA EDİYOR BİR KAÇINI YERE DÜŞÜRÜYOR.
BİR İNSAN NE OLURSA OLSUN HAİN, KALLEŞ OLMAYACAK.
DÜŞMANINDA OLSA ARKADAN KİMSEYİ VURMAYACAKSIN.
BİRİSİ ARKADAN ABİMİN YÜZÜNE BIÇAĞI VURUYOR.
BURNUNUN ÜZERİNDE ÇENESİNE KADAR ABİMİ YARALIYOR.
ÖNCE HİSSETMİYOR YARANIN SICAKLIĞINDAN ELİNİ YÜZÜNE VURUR VURMAZ TAMAMEN AÇILDIĞINI
HİSSEDİYOR.
ANAMIN GÖZÜNÜN NURU, TEK GARDAŞIM...
EVE TELEFON GELİYOR. APAR TOPAR HASTANEYE KOŞTURUYORUZ.
O YOL NASIL UZUYOR KISACIK MESAFE..
ŞİMDİ ÇOK İYİ EVLENDİ,
GARDAŞIMLA ŞİMDİ FAZLA KONUŞMUYORUZ.
EVLENDİ, ÇOCUĞU OLDU. BAŞKA MEMLEKETTE YAŞIYOR.
EL KIZI HASRETTE BIRAKIYORMUŞ.
HADİ BENİ GEÇTİM ANNEMİ, BABAMI NEDEN HASRET BIRAKIR Kİ? ANAMIN YÜREĞİ DAYANMIYOR ARTIK.
HER NE OLURSA OLSUN...
HAYATINA ON TANE EL KIZI DA GİRSE...
O BENİM GARDAŞIMM...
YORUMLAR
Değerli kardeşim.
Makalenizi okuyuca, içim burkuldu. Ben akraba acısı çekene giç dayanaman.
Fakat dünya böyle malesef.
El kızı arayı açmıyor bence, kardeşiniz ona müsade ettiği için hasretsiniz abinize.
Ben eşimi -haşa- taparcasına severim.(Alman asıllı!)
Fakaaaaat, zerre kadar anneme babama soğuk dursa, kırk yıllık evliyim; yemin olsun, anında babaevine gönderirim.
Ha neden çok seviyor, diyeceksiniz şimdi bana:
Ben gurbetteyim, aradabir telefon ediyoruz memlekete (babam rahmetli oldu, nurlar içinde yatsın!)
Bir annem kaldı geriye.
Ben telefonu geciktirince annem arar, ve dikkat edin: ''Önce canım gelinimle konuşmak istiyorum, sen bekle'', der bana güzel annem.
Eşime gelince; Mevla yokluğunu vermesin; beni cehenneme atsın da, onu cennetine koysun!
Ben demeden annemi arar, ihtiyacı varsa, harçlık gönderirir, izin bileti alır, bana bile sormadan.
Mesele böyle. Özellikle de ailevi sırlarımı verdim ki size; kıyas yapasınız diye.
Size sabırlar, abinize de ilham diliyorum. Yengenizin de günahını almayalım. Bel ki; ailevi durumları elvermiyor abinize. Yine de siz engin yürekli davranın, dua edin. Er-geç abiniz de size yaklaşacaktır. Madem aranız eskiden çok iyiymiş, eminin o da unutmamıştır bunu.
Bakarsınızı aniden çıkar gelir. Mevla büyüktür, ne yaparsa güzel yapar....
Dualarım sizinle.
Saygı ve selamlar
Kübra Han
Rabbim mutluluğunuzu daim etsin annenize hayırlı ömürler eşinize de size laik bir hanım eylesin.
Eşinizi ve annenizi kutluyorum...
esenlikle, saygı ve selamlar