- 710 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Kemerburgaz Üniversitesi Ziyaretimiz
TURAN YALÇIN İSTANBUL KEMERBURGAZ ÜNİVERSİTESİNDEYDİ
İlimizin Eğitim gönüllüsü ve işitme engelli yazarı Turan yalçın dur durak bilmeden davet edildiği yerlere giderek konferanslar ile imza günleri ile söyleşiler ile Tokat2ı tanıtmaya ve gençlere farkındalık aşılamaya devam ediyor.
Geçtiğimiz hafta sonu 3 günlüğüne bir İstanbul gezisine çıkan Turan Yalçın önce Tüyap kitap fuarında “Engelleri Aşanlar” ve “Recep Yazıcıoğlu2nun Liderlik Sırları” kitaplarını Az yayınları standında okurlarına imzaladı.
Daha sonra Sefaköy Kültür Merkezinde İşaret dili öğrenen ve yazarımızı İnternetten bularak ondan faydalanan işaret dili gönüllüsü Berkan Hoçur un ve Kurs Hocası Ayşe Köksal ın daveti ile İşaret Dili kursunda konuşma yapan Turan Yalçın Tokatı da anlatmayı unutmadı.
Daha sonra Çorluda yaşayan Tokatlı işitme engellileri işaret dili gönüllüsü Berkan Hoçur ile ziyaret eden Yalçın orada da işitme engellilerle sohbet ederek motive etmeyi unutmadı.
Daha sonra ertesi gün Kemerburgaz Üniversitesi Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu Bakırköy Kampüsune geçen Yalçın ve beraberindeki İşitme Engelli Tugay Gündoğdu ve işaret dili gönüllüsü Berkan Hoçur odyoloji okuyan gençlere sunum yaparak işitme engelliler ile toplum ilişkilerini işitme engelli olarak yaşadıkları zorlukları yarının odyoloğu olan gençler ile paylaştılar.Öğretim Görevlileri Aycan Baş ile sohbet eden Yalçın ve beraberindekiler güzel soru soranlara kitap armağan etmeyi de unutmadılar.
Oradan Şişli Kampusüne geçen Turan yalçın ve beraberindekiler Meslek Yüksek Okulu Müdürü eski Sivas Tugay Komutanı işitme engelli dostu Fahri Erenel ile sohbet ederek öğrencilere “ Okumakla Var oldum” konulu bir konuşma yaptı. Öğrencilerin sorularını da cevaplayan Yalçın2a öğrenciler sorular sorarak işitme engelli olmasına rağmen gelişim yolculuğu konusunda nelere dikkat ettiğini sordular. Konferans sonunda Üniversitenin hediyelerini Yalçın ve beraberindekilere sunan Fahri Erenel Yalçın’ı yeniden daha geniş katılımlı bir etkinliğe davet edeceklerin söyleyerek “ Engelleri Aşanlar” kitabını okuduğunu ve öğrencilere tavsiye ettiğini söyledi.
Yalçın vizyonları ve engellilere olan sevgilerini çok benzettiği Recep Yazıcıoğlu nun Liderlik Sırları kitabını Erenel hocaya hediye etti.
3 günün sonunda Tokat’a dönen Yalçın kitap fuarlarına katılmaya ve konuşmalar yapmaya devam edeceğini söyledi.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.