Neler Olmuyor Ki!
Neler mi oluyor?
Çok şey oluyor. Çok insan haksızlığa uğruyor. Çok öğrenci öylesine okuyor. Çok öğretmen kitap okumadan öğretmenlik yapıyor. Çok meslek sahibi mesaisini doldurmaya bakıyor. Çok insan sağlığına zarar verdiğini gördüğü halde sigara içiyor. Çok devlet, vatandaşlarını hiç düşünmüyor. Çok siyasi parti aldığı oyların muhakemesini yapmıyor. Çok yazar halkın içerisine girip halkın sorunlarını yerinde görmüyor. Çok baba çocuklarının başını okşamıyor. Çok anne anneliğin gereğini yerine getirmiyor. Çok zıtlık var. Çok yanlışlık var. Çok akla ziyan davranış var.
Neler mi oluyor?
Neler olmuyor ki. Neler meydana gelmiyor ki. Neler söz konusu olmuyor ki. Haksızlıklar diz boyu. Öldürmeler tam gaz. Ötekileştirmek her zaman. Ön yargılar gırla. Çekememezlik her zaman. Ders almak yok. Hatasını kabul eden öyle az ki. Paylaşmaktan yana kişi sayısı öyle az ki. Şükreden de azınlıkta.
Neler mi oluyor?
Kuşlar azalıyor. Doğal ortamlar azalıyor. Yeşilliklerin yerine beton yerleşiyor. Kirlilik, özellikle insan kirliliği öyle büyük ölçüde ki. Değerlere sahip çıkılmıyor. Kültürler yok oluyor. Diller duruma uğruyor. Ekin alanları çoraklaşıyor. Apartmanlarda çürüyor duygular. Gökyüzüne bakan gözlerden eser yok. Hakkı konuşan azalmış. İyiliği tavsiye eden ortalıkta görünmüyor. Paylaşım adına fakirlik ön planda. Birine yardım etmek kaybolmuş. Ve her güne bin bir acı uğruyor.
MESELCİ
17.11.2015, Mardin
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.