- 525 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
SOYKIRIMCI FRANSA'DA BOMBALI SALDIRI OLMUŞ...
Bizim Devlet idarecilerini anlamakta güçlük çekiyorum.
Fransa’da 12 insan öldü diye anma yürüyüşüne katıldi geçmiş yıllarda bizim Başbakanımız.
Ya hu bizim besbinden fazla gencimiz 12 Eylül öncesi sağ sol terör olaylarında oldu,yine besbinden fazla insanımız askerimiz polisimiz PKK terörü nedeniyle şehit oldu.
33 ana kuzusu genç vatan evladı otobüsten indirilip şehit edildi.
Dunyanin Medeni benim Şerefsiz Adı oglu Adiler dedigim hangi Batılı kanı bozuk yamyam namussuz ahlaksız insan müsveddesi bile olamayacaklar gelip te baş sağlığı diledi cenazesinde bulundu!!
Her zaman Batıyı adım adım takip ediyoruz.
ABD liler kendi yaptıkları Usame Bin Ladini öldürdüğünü söyler,onlardan önce bizimkiler Usame terörist derler.
İsraili ilk biz tanırız nedense.
Libyaya ilk saldıran biz oluruz ,dünyalık menfaat uğruna bir çırpıda dostlukları silip atarız.
Esedle dost iken,kardeş iken birden düşman kesiliriz.
Bir de Batıdan ayrı politika izlesek ne olur.
Yetkililer kulağını hep ABD ye Batıya dikmişler ordan gelecek habere kulak kabartıyorlar.
Aman bir kusur işlemeyelim diye adeta yıllardır.
Benim gözümden kaçmıyor maalesef..
Batı ne derse aynen yaparız.
Yapmak zorunda kalırız ya da...
Bu mu tam bağımsız Türkiye!!!
Biraz asil vakarlı dış politikamız ne zaman olacak,bu şu iktidar hiç farketmiyor..
Hepsi hemen hemen aynı çizgideler...
Biz sömürge miyiz seksen yıldır diye düşündüğüm çok olmuştur.
Bizde onlarca yıldır terörden binlerce insan öldüğü zaman Batıdan bir taziye gördük mü,bir kınama gördük mü?
Irakta,Suriyede,Doğu Türkistanda,Çinde,Çeçenistanda,Libyada ölenler müslüman diye mi Batı kınamaz asla bu olayları...
Bu işleri bu kadar büyütüp adamların ölüsünü kıymetlendirmeyin ne olur.
Bir onlar kınasın bir siz bunu bari yapın,yüze karşılık bir bile değil..
Müslüman ölüsü mü,yoksa ölen leş mi belli değil..
İsrail gibi olalım bir yahudi esire karşılık yüzlerce Arabı teslim ediyorlar ya da bir yahudi için binlercesini öldürüyorlar..
İşte ben o zaman derim Bir Türk dünyaya bedeldir diye..
Gerisi hikaye bence...
Fransa’nın Ruanda ve Cezayirde yaptığı katliamların foto galerisine baktım.
Resmen soykırım yapmış adi Fransızlar.Kendimize gelelim.
Yoksa birilerinin dümen suyunda gitmeye mahkum muyuz onu bilelim...
***
Frengistanda bombalı terör saldırısı olmuş .
Sabah tv de haberlerde gördüm.
Hiç de yüreğimde bir sızlama olmadı.
İnşallah bir müslüman yoktur içlerinde yine de masumlar var belki de çoçuklar var.
Terör acımasız yıllardır terörle yaşamadık mi biz.
Batılının çıkardığı terör ve silahlar elbette Batıya da zarar verecek.
Öyle terörü finanse edip örgütleri yetiştirip sevinmeyle olmuyor.
Parasını kesin terörist sana da zarar verir.
Hep Ortadoğu’da bizde mi olacak.
Umarım arkası gelmez masum İranlı Suriyelinin yıllardır neler çektiğini bir nebze hissetmis olurlar.
Bizim liderlerin Parise terörü lânetlemek icin gitmeleri de hoş olmuyor.
Bu işler karşılıklı olur.
Bizim insanımız yoksa farklı mı?
Tüm müslümanlara zulum yapanlar cocuklar bebekler ve masum kadinlar disinda olseler bir gram gözyaşı akıtmak içimden gelmiyor bir türlü..
Müslümanlar dünyanın her tarafında yıllardır ölüyor ..
Batı insanı yüreği sızlamadan bakıyor.
Layık olduğunu buldular demekten başka ne diyebiliriz..
Cezayirde Müslümanı kıranlar soykırım uygulayanlar kadınların namusunu kirletenler bu kafirlerin dedeleri değil miydi.
Yukardaki resim 1950 lerde Cezayirde Fransızların alçakca işledikleri soykırımın vesikalarından bir tanesidir.
Bir başka resimde çadırdan çıkan Cezayirli müslüman kardeşimiz tüfek kurşunuyla vurulmaktadır.
Bir başka resimde gencecik kızı kirleten Fransız lejyonerleri kızla utanmadan brde çıplak resim çektirmişler sonra da onu katletmişlerdir.
Dünyanın en şerli,en şerefsiz en alçak milleti İngilizler ardından Fransızlardır.
Frengi hastalığı bu pis milletten dünyaya yayılmıştır.
Libya’da müslümanları uçaktan diri diri kayalara atanlar bunların namussuz,zalim dedeleri değil miydi.
İrakta Ebu Güreyb hapishanesinde kızları kirletenler bunlar değil miydi.
Libya’da Kaddafiden secimlerde yardım alıp ilk ona füze ucak kaldıran iki yüzlüler,bu şerefsizler bunlar değil miydi.
Ardından yeni gelen kukla idarecilerle 10-20 yıllık brent petrol anlaşması yapmamışlar mıydı.
Hemde 130 dolarlık petrolü 18 dolardan alacaklarını basından okumuştum.
Batı bu işte menfaati olmayan hiçbir insani işte onu göremezsiniz.
Çakal bile değil hayvanlara bakarsak batı hani şu çenesi köpeğe benzeyen yırtıcı var ya aklıma geldi SIRTLAN hayvanına benzer Batılı bu şerefsiz zalimler...
Daha düne kadar ASALA terör örgütünü üzerimize salan bu milletin dedeleri değil miydi.
Daesi hedef tahtasına çıkartıp bunlar yaptı diye zavallı müslümanları kırmak Suriye ye girecekler.
ABD Afganistanı, Irakı işgale zemin hazırlamak için 11 Eylül komployu yapmamış miydi?
PKK ya kim silah verdi kim topraklarında barındırdı.
Halen kim destek ve silah veriyor.
Batı alemi ingiliz Fransız Abd..
***
IŞIDİ KİMLER KURDU..
Özeti şu arkadaşlar ..
IŞİD küresel güçler tarafından bir kaç amaç güdülerek kurulan bir örgüt.
Tavanda ajanlar kol gezerken, tabanda samimi ama cahil müslümanlar bulunmakta.
Ortaya ilk çıktığında zaten bir çok sünni örgütten destek alarak büyüdü.
Daha sonra IŞİD’in harici olduğu anlaşılınca kaderine terk edildi.
Irak’ın merkezinden iyice koparak, özerk bir yapılanma içerisine giren, kendi ekonomisini yönetmeye soyunan, Türkiye ile işbirliği yaparak dünyaya açılmaya çalışan Barzani’yi,
dolayısı ile Kuzey Irak’ı tamamen kontrol altına almak, dünyanın Filistin ve Suriyedeki katliamlar üzerindeki dikkatini dağıtmak,
Üsame Bin Ladin ile beraber yok olan El Kaide ve anımsattığı “İslami Terörizm” ve “İslami Vahşet” terimlerini yeniden hortlatmak amacı ile kuruldu.
IŞİD Kuzey Irak’ı kontrol altına alabilsin diye Maliki’ye Musul’daki ordularını geri çekmesi emri verildi.
Maliki ordusu ayrılırken silahlarını da IŞİD’e bırakacaktı.
IŞİD kendi güçleri ve Maliki’nin bıraktığı silahlar ile Kerkük’e ağır bir saldırı yapacak ve Kuzey Irak tamamen IŞİD’in kontrolü altına girecekti.
Bu şekilde Türkiye ile sınırda uluslararası terörist bir grup muhatap olacak.
PKK’nın yerini IŞİD alacak. Barzani, Peşmergeler ve Türkiye ile barış sürecinde olan diğer kürtler yok edilecekti.
İçlerinde bir tek gerçek müslüman yoktur.
Hepsi sağdan soldan gelmiş paralı askerlerdir.
Irakta işleri bitince ABD li paralı askerlerden İŞİD meydana getirilip bölgece ABD ve Batı çıkarına yakıp yıkmaya başlanılmıştır.
Onlarca silahı hem de konvansiyel silahı bir anda nereden bulmuşlardır.
Libyada Irakta rejimi devirmek için savaşan ABD ye bağlı silahlı askerlerden bir farkı var mı bunların?
Neden yüzlerini msake takıp gizliyorlar bu soruların cevabını bulmak imkansızdır.
Kısaca bir Haçlı ordusudur İşid ya da Daeş..
***
Karıncayı bile incitmeyen bir medeniyetin mensupları bu vahşeti yapar mı?
Bunu hiç bir akl-ı selime inandıramazsınız.
Kendi kurduğunuz naylon örgütler bugün başınıza bela oldu.
Bunu yapanlara 32 farzı say desen sayamazlar, çünkü ;çoğu lejyonerdir bunların.
Ey devlet olduğunu iddia eden Amerika,İngiltere Rusya İsrail ve terör örgütlerinin ağababaları size sesleniyorum:
Gördünüz mü terörün anasını ?
İşte terörün anası bu...
Bunu iyi belleyin ve bir daha teröre destek vermeyin.
Çocuklar ölmesin ve analar ağlamasın.
Terörün daniskasını Eset yıllardır kendi halkına yapıyor.
Hem Amerika ve hemde Rusya seyrediyor.
Eset’in meşrebi olan Nusayrilik ,toplam Suriye halkının yüzde kaçına tekabül ediyor acaba?
Kim devlet ,kim terörist bunun bile belli olmadığı bir dünyaya doğru gidiyoruz.
Pekiyi, beş dünyadan büyükse tüm bunların olması sizce normal değil mi?
Ey Amerika, İngiltere,İsrail,Rusya,Çin,Fransa,Almanya,Belçika, Yunanistan İsviçre,Danimarka terörü gördün mü?
Ya işte terör bu!
O halde çekin elinizi PKK ve DAİŞ’in üzerinden ,görelim bakalım el mi yaman, bey mi yaman?
Terör mü var yoksa; sizin beslemeleriniz mi var?
Bizde piçleriniz terör yapıp asker,polis ve vatandaşlarımızı öldürürken bıyığınızın altından gülüyordunuz arsız fransızlar..
Aynı acıyı bi yaşada gör, masumlar ne çekiyor. hiç üzülmüyorum.ziyadeleşir inşallah. belki aklınız başınıza gelir...
İslamiyette terör ve adam öldürmek yoktur.
Bu katliamlar , caniliktir, kalleşliktir.
’Yaradılanı sev yaradandan ötürü’ diyen bir dinin ve medeniyetin mensupları bunu asla ve kat’a yapamaz, yapmamalı.
Bunu yapanlar ve yaptıranlar kendine başka bir din arasın.
Terörün ne demek olduğunu Âmâ Avrupa gördü mü acaba?
Fransa görmüştür herhalde!...
Almanya’nın gördüğünü sanmıyorum.
Zira; Kırmızı bültenle aranan PKK’lı Zübeyir Aydar Almanya meclisinde konferans verdi.
Galiba Almanya’nın mayası da aynı tarifeden istiyor.
Terör her yerde terör, terörist her yerde teröristtir.
Görmeyen gözlere ,duymayan kulaklara ithaf olunur..
Hala Fransız’lara üzülüyor musunuz yoksa.
Bir bilene bir alime danışın yanlış yoldasiniz der size.
Merhamet etmeyene merhamet edilmez.
Fransa namussuz işlerin pezevengidir.
Pezevenge acimak masum irzina tecavüz edilen kadına zulüm olur.
Zalimin yanında olmadım asla..
Bu ders olsun kefereye..
Masumlara çocuklara lafımiz yok.
Etme bulma dünyası.
Gökten bela taş yağmadiğına sukredin ey kefereler imansızlar..!!!
***
Paris’te kan gövdeyi götürdü fakat Fransız medyasında tek bir kare ceset veya panik görüntüsü yok.
Halka sürekli sağduyu ve birlik çağrıları yapılıyor.
Medyada hem otokontrol var, hem de güvenlik kuvvetlerinden gelen talimatlara harfiyen uyuluyor.
Bizde olsa nasıl olurdu bir düşünün...
Hemen gazeteler en ince ayrıntılarına kadar olan biteni yazarlardı.
İstanbul Adalet Sarayındaki savcımızın rehin alınması olayını bir hatırlayalım.
Basına internete sansür uygulasanız adınız sansürcü olur.
Youtube twittere kısıtlama getirseniz adınız dikdatöre çıkar.
Demokrasinin beşiği denilen Frengistanda asker sokağa çıkar,Sıkıyönetim ilan edilir,basına sansür getirilir,youtube twıtter yasaklanır kısıtlanır ona bir şey demezler.
Bizim basın kadar hainin bol olduğu dünyada basın var mı diye soru sorası geliyor insanın.
Osmanlıyı yıkanda bu basın,işgal ordusuna çiçek verende bu yahudi basın.
28 şubatta askerlere selam duran 12 eylülde tankların önüne çıkıp çiçek uzatan da bu basın.
Rüzgara göre yön değiştirmişler fırıldak gibi dönüp durmuşlar..
Frengistanda bombalar patlamış.
Frengiden gözü dönmüş bitli Fransızlar uykudan uyanmış..
Bizde hergün patlıyor ne olacak zengin keferelere bir şeycik olmaz..
Libya’dan aldıkları ucuz petrol ile yine hava atsınlar bakalım.
24 nisanda Ermeni Soykırımı için Parlementolarından karar çıkartma ayağıyla Airbusları bize kazıklasınlar bakalım.
İki yüzlü Batı yolun sonuna geldiğinin ne zaman farkına varacaksın.
Türkler uyanıyor farkında mısın?
Korkudan 120 sene evvel Paris’de Hz.Peygamber sav. ile ilgili tiyatroyu oynatamadığınız Osmanlı bütün ihtişamıyla yeniden geliyor farkında mısın?
Senin hiçbir şeyine muhtaç olmayacağımız iklimlere doğru yeniden şahlanıyor Türk Milleti farkında mısın?
Rabbim müslümanlara akıl fikir şuuur versin.
İttihad-ı İslama müslümanların bir ve beraber olmasına imkan versin.
Başsız müslüman milletlere Halife versin.
Yine dünyaya müslüman Türkler nizam versin..
14.11.2015//KIRIKKALE
HİDAYET DOĞAN OSMANOĞLU
YORUMLAR
dayı eline 3-5 el bombası alıp sende git fransız alman öldür sonra gelsin onlar öldürsün böyle devam edin bu şekilde belki siz ve sizin gibi dünyadaki kan pazarlamacıları tükenir. Yazıya bak. Ayrıca kaddafiye ilk saldıranlardan biri aynı zamanda bu ülkeydi Türkiye. Suriyede ortalığı karıştırmada var. Osmanlıyo yıkan basın değil zira 1700 lerde basın yoktu osmanlıyı yıkan kibir zevk sefa rüşvet ilimden uzaklaşmak beşikteki bebeği ulema ilan etmek gibi Biraz insan olun be. Cumhuriyetle derdin var belli ama bu yazıyı git cumhuriyetin olmadığı ülkelerde bir yaz.