Ben Geldim
Orda
İşte orda
Gördün mü bilmem
Dağların arkasında
Gece çekilmemiş hala
İşte böyle çocuk, gelip geçen olamıyor maalesef aşk.Giderken sen, bu kadar cesur olduğumu bilmezdim. Ağlamadım. Gözlerimi dikip gecenin felaketine bir damla yaş bile akıtmadım.
Oysa bitmez derdim gelecek,
Geçmiş beyaz bir çizgi gibi zamanla görünmeyecek.
On dokuz mayıs iki bin sekiz… Şubata çok var daha. İki sene tamamlanmamış olsa da usumda ,yaşanmış ve yaşlanmış her şey birer hatıradır boğazımda.
Öksürdükçe çıkarılacak nefes bitmişliği anlatacak. (Bitmeseydi diyemiyorum ama olmazdı çok zaman önce vazgeçtik. )
Orda
İşte tam orda
İstanbul ortasında
Uzanmış yatıyor gece hala
Üç, beş ve yedi uyku nöbetimdi. Tek sayılar halinde açtım gözümü, elimin küçüklüğüyle ölçtüm kimsesizliği,yaşam çizgim bir o kadar uzundu. Giden olmamıştı ömrümden.
Büyüttüğüm sevda yalnız kalmıştı sadece Ve ben ne sevdalar büyüttüm kimsesizce.
Seçtiğim kadın yanlıştı belki. Evet, yanlıştı ayaküstü yalan söylüyordu. Üstelik yaşlıydı gözündeki çizgiler bunu anlatıyordu. O da bir aşk yaşamış ve sadece bir, üzerinden geçememiş henüz bana bırakacağı da bu sanırım ama ben çok tozlaştım.
Rüzgâr bekliyorum.
Orda
İşte tam orda
Kasırganın arkasında
Esip duruyor rüzgâr hala
Benimse başım dönüyor.Galiba yalnız gün ertesi (pazartesi) uyanmışlığımdan.
Uyusaydım üstüme sökmezdi şafak. Ve sarmaşık gülleri üzerindeyken çiğ, fark etmezdim güzelliği.Her şey o değildi ama aklımda kalacak.Pencere arkasından sırıtırken güneş bulut yalnızlığı tadacak,ama dedim ya bundan sonra asla ağlamayacak…
Gitti
İşte tam oradan gitti
Dağların arkasından
İstanbul kasırgayla gitti
Yani fırtına sonrası sessizlik artık benimdi.
Uyandım da aydınladım günü,Bakmayın bana serpilen ölü toprağı değil. İş var bugün hazırlanmalıyım.Siyah değildi gömleğim gökten üstüm bir parça çaldım.Birazdan kapı çalacak beklediğim biri var ve bana bir hediyesi…
Tak tak
Kim o ?
-Benim…
Hoş geldin, artık kendimden sonra seni sevebilirim.
Ve ben ölmeden hiç üzülmemeliyim.
Sen nereye istersen oraya geçebilirsin,
Hatta elinde ne varsa saklamadan bana verebilirsin.
Çok kırdım seni ve sen hep bekledin.
Şimdi cesur yanıma geldin.
Kim mi?
Ben geldim
Biraz üzülmüştüm
Önceleri ıslanmıştı yüzüm
Kurumasını bekledim
Umudum ben geldim
Ve artık kendimi terk etmeyeceğim