- 436 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
MAVİ TAVŞAN-25
...
Akşam olduğunda esmer çocuk mavi tavşanı aradı ve yine buluşmak istedi. Mavi tavşan düşünmeden kabul etti. Dışarıda her şeyi unutuyordu. Bir gün daha sabretmek için her şeyi unutmak için kabul etti. Bir gün daha... Sabah annesi ve babası gelecek ve her şey daha kolay olacak.
Esmer çocuk ve mavi tavşan yine aynı kulübe gittiler. Yine mavi tavşan çok içmişti. Bu kez esmer çocuğun verdiği hapı içmemişti. Gece olduğunda mavi tavşan sarhoş olmuştu. Esmer çocuk mavi tavşanı arkadaşının evine götürmüştü. Esmer çocuğun arkadaşı derin bakışlı genç bu durumdan pek memnun olmamıştı. Mavi tavşan ev sahibi edasıyla mutfağa gidip dolabı karıştırmaya başladı. Bir içki daha buldu ve kafasına dikmeye başladı. İçerde bir süre oturduktan sonra mavi tavşan sızmak üzereydi. Esmer çocuk mavi tavşanı kolundan kaldırıp içerdeki bir odaya götürdü yatağa yatırdı. Mavi tavşan kendisinde değildi çok sarhoş olmuştu. Esmer çocuk mavi tavşanın üstünü çıkarmaya başlamıştı ve öpüyordu. Mavi tavşan karşı koymaya çalışıyordu ancak gücü kalmamıştı. "Dur!" demesi bile sessizdi. Sesi dahi zor çıkıyordu. Bilinçsizce kolunu bacağını savuran mavi tavşan bilmeden esmer çocuğa vurmuştu. Esmer çocuğun canı yanmıştı. Bağırdı ve mavi tavşana tokat attı. Daha sonra mavi tavşanın üstünden kalkıp üstünü çıkardı o esnada esmer çocuğun sesini duyan derin bakışlı genç odaya dalmıştı.
"Aman abi ne yapıyorsun?"
"Sen karışma lan çık odadan."
"Abi benim başımı belaya sokma..."
"Lan oğlum bir şey olmaz merak etme sen. Hadi çık!"
"Abi tamam kızı getirdin eyvallah ama kız kendinde değil. Buna izin veremem."
Derin bakışlı gencin sözlerine sinirlenen esmer çocuk hiddetle onun yanına gitti. Eliyle gencin ensesini tuttu.
"Korkma oğlum kız zaten yollu o da istiyor. Baksana iki günde tav oldu. İstemese gelir miydi buraya?"
"Kıza bağırıyorsun vuruyorsun nasıl istemek bu abi? Ya başka odaya geç ya da git evden abi."
"Ne diyorsun oğlum sen?"
"Kararını ver."
Esmer çocuğun ve derin bakışlı gencin konuşmaları bir anda tartışmaya dönüşmüştü. Genç, esmer çocuğu kovunca esmer çocuk gurur yapmıştı ve küfür etmeye başlamıştı. Mavi tavşan konuşulanları duyuyordu ancak yattığı yerden kalkamıyordu. Derin bakışlı gençle esmer çocuk kavga etmeye başladılar. Birbirlerini yumrukluyorlardı. Genç, esmer çocuğu yere düşürmüştü ve yerde bir tekme daha attı. Esmer çocuk yerde kıvranırken derin bakışlı genç dış kapıyı açtı ve esmer çocuğun yakasından tutup kaldırdı dışarı atıp kapıyı kapattı. Daha sonra genç içeri gitti ve bir sigara yaktı o arada mavi tavşan kapıya doğru baktı. Karşısında yine sarı saçlı küçük kızı gördü. Sessizce ağlamaya başladı.
"Yine ne istiyorsun benden?" diye bağırdı mavi tavşan sarı saçlı kıza doğru bakarak. Mavi tavşanın kendi kendine konuştuğunu duyan genç içeriden mavi tavşanın yanına geldi.
"Gitti o merak etme. Korkmana gerek yok sana zarar vermem." dedi mavi tavşana. Mavi tavşan halen küçük kıza doğru bakıyordu. Kalkmaya çalışırken genç, mavi tavşanı kollarından tutup yatak başlığına doğru kaldırdı. Mavi tavşan kapıya doğru bakarak ağlıyordu.
"Yine ne olacak? Söyle lütfen... Söyle!" dedi mavi tavşan küçük kıza. Sarı saçlı küçük kız halen kapının orada hareketsiz bir şekilde duruyordu. Derin bakışlı genç gidip bir bardak su getirdi. Mavi tavşan elleri titreye titreye suyu içti ama hiçbir işe yaramamıştı. Korkusu geçmemişti ve halen küçük kızı karşısında duruyordu. Derin bakışlı genç, küçük kızı göremediği için mavi tavşanın kendi kendisine konuşmasından korkmuştu. İçkinin etkisi yüzünden sayıkladığını düşünmeye başladı.
"Hadi biraz uyu!" dedi. Mavi tavşanı tekrar yatağa uzanmasına yardım etti ve kapıyı kapatıp gitti. Mavi tavşan gözlerinden dökülen yaşlarla birlikte küçük kızla konuşmaya devam etti.
"Kesin kötü bir şey olacak o yüzden buradasın değil mi?"
Küçük kız cevap vermeden mavi tavşanın yanına doğru yaklaşmaya başlamıştı. Mavi tavşan, küçük kızdan değil de kötü bir şey olacak düşüncesine kapıldığı için korkuyordu. Küçük kız iyice yaklaştı mavi tavşana ve mavi tavşanın gözündeki yaşları sildi.
"N’olur söyle! Yalvarırım." diye mırıldanıyordu mavi tavşan ve kendinden geçti.
Uyandığında halen aynı yatakta yatıyordu. Yaşadıklarının birer rüya olmadığı anlayınca hemen kalktı. Başında acayip bir ağrı vardı. Zar zor yürüyüp içeri gitti. Derin bakışlı genç koltuğun üzerinde uyuyakalmıştı. Mavi tavşan onu uyandırmadan çantasını aldı ve odaya geri döndü. Hemen annesini aradı. Hayatında değer verdiği bir onlar kalmıştı. Küçük kız ne anlatmak istediğini anlamamıştı. Ailesine bir şey mi olacak acaba diye korku içinde düşündüğü için annesini arayıp durumlarını öğrenmek istedi.
"Alo. Anne."
"Efendim kızım."
"Nasılsınız? Neredesiniz?"
"İyiyiz kızım. Yoldayız. Az kaldı iki bilemedin üç saat sonra evdeyiz. Sen nasılsın yavrum"
"İyi... Çabuk gelin özledim sizi."
"Bizde seni özledik canım kızım."
"Babam nasıl?"
"İyi. Nasıl olsun? Araba kullanıyor. Yorgun biraz... Selam söylüyor sana."
"Dikkatli olun anne. Sende selam söyle."
"Tamam kızım. Hadi eve gelince görüşürüz. Çok öptüm seni."
"Bende... Görüşürüz... Anne dur! Kapatma!"
"Hıı söyle kızım."
"Şey... Sizi seviyorum..."
"Canım kızım benim bizde seni seviyoruz."
"Görüşürüz."
"Görüşürüz yavrum."
Ailesinin iyi olduğu anlayan mavi tavşan rahat bir nefes aldı. Tuvalete gidip elini yüzünü yıkadıktan sonra kapıya yöneldi. Daha sonra içeri derin bakışlı gencin yanına gitmeye karar verdi. Genç halen uyuyordu. Mavi tavşan yavaşça gencin omuzuna dokundu. Derin bakışlı genç irkilip uyandı.
"Affedersin korkuttum mu?" dedi mavi tavşan donuk yüzüyle.
"Önemli değil. Bir şey mi oldu?"
"Ben gidiyorum. Sana teşekkür etmek istedim."
"Hiç gerek yok. Kim olsa aynısını yapar."
"Emin misin? Kimse senin yaptığını yapmaz bu devirde... Her neyse... Tekrar teşekkürler."
"Rica ederim."
Mavi tavşan dışa kapıya doğru yöneldi. Arkasından genç de geliyordu. Kapının önünde ayakkabıları giydi.
"Bir şeye ihtiyacın var mı?" diye sordu derin bakışlı genç.
"Hayır. Teşekkür ederim. İyi günler." dedi mavi tavşan ve yine donuk bir ifadeyle son kez derin bakışlı gence baktı. Merdivenlere yöneldi. Hızlıca indi. Hemen yolun kenarına çıkıp bir taksi durdurdu ve evine gitti.
...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.