- 313 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
G20 zirve zırvası ve Türkiye
Dünyanın mazlum halklarının sesi olmayı ne zaman unuttuk?
Ne zamandan beri kan emici ülkelerin politikalarına ev sahipliği eder olduk?
Ne zamandan beri bir güzel ahlakı riyakarlığı tercih eder olduk?
Afrika’da insanlar açlıktan ve susuzluktan ölmekte insanlığın anakarası soykırımlarla sömürülürken,
Gelişmiş ülkelerden Amerikalı bir işadamının kişisel serveti bütün Afrika’nın su ihtiyacını karşılayacak büyüklükte... Hatta ve hatta bu işadamının başkanlığını yaptığı bir yardım kuruluşu bütün Afrika’nın açlık sorununu çözebilecek büyüklükte bir sermayeyi yönetmekte... Milyar milyar dolarlar Euro lar G20 adı verilen ülkelerdeki bir düzüne adam tarafından kontrol edilirken, dünyanın geri kalanına soykırımlara varan terör, açlık ve susuzluk reva görülmektedir. Bu da yetmezmiş gibi yediği kaba pisleyen aşağılık bir mahlukat gibi dünyanın arda kalanı için yeni soykırım politikaları üretmektedir... G20 dünyanın gözünde böyledir.
Peki biz bu aşağılık dünyanın bir parçası olmak istiyormuyuz diye bize soruldu mu? Şahsi menfaatlerini müstevilerin siyasi emelleriyle birleştirenler, "başkanlık sistemi, yeni anayasa vs vs" gibi liberal dünyanın liberal politikalarını gaflet delalet ve hatta ihanet içinde bütün dünyada emsali görülmemiş algı operasyonlarıyla halka dayatırken Hâk’kı ve hakikati ayaklar altına almanın bir şeçenek mevzuu olamayacağını hiç düşünmediler mi?
Yüce Türk milleti umranın acılarını paylaşıyor ve hakikatini söylemeye namzettir. Bu ülkenin insanlarının, sokaklarda yatan mültecilerle ekmeklerini sessizce paylaştıklarına elbiselerini eski yeni ne buldularsa gizlice verdiklerine şahidiz. Hatta hatta paylarına düşemeyen milli gelirlerinin devlet eliyle pazarlık mevzuu edilmesine bile seslerini çıkarmadılar... Çıkarmadılar ki denizlerde insanlar boğulmasın, ölmesin, tecavüze uğramasın diye... Devletleri kanayan yaralarına merhem, vatansızlıklarına vatan olsun... Ülkemize sığınan mülteciler bizim misafirlerimiz hatta kardeşlerimizdir. Kendilerini gelişmiş olarak adleden primitif formlar canlıların yaşamlarının pazarlık konusu olamayacağı yönünde evrilmediği sürece Doğu batı çatışacaktır...
YORUMLAR
Değerli dost.
Ne desniz az gelecek.
Yazdığınız makaledeki gerçeklerinin birini bile, çok güzel dediğiniz gibi G20 -zırvasına- katılan kişilerin tümü görmekten ve anlamaktan buradan uzayın er arka sınırına kadar -malesef- uzaktır.
Bu toplantının gerçekleşme mafaralı da diğer bir konu.
Ve en ilginç olanı da; onları, halklarının kendi eliyle seçip getirmiş olmaları...
Ne diyelim ki....
Son derece anlamlı bir makale.
Duyarlı yüreğinize sağlık.
Esenlikle kalın, Yaradan'la kalın.
Saygılar