- 575 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
SAYIN CAN DÜNDAR....
SAYIN CAN DÜNDAR CUMHURİYET GAZETESİ NİN GENEL YAYIN YÖNETMENİ.
GAZETE NİN 37 YILDIR YAZARI OLAN RESSAM SAYIN BEDRİ BAYKAM IN GECEN GÜN YAZDIGI YAZIYI TAŞRA BASKISINDA YAYINLADI,ANCAK HER NEDENSE MERKEZ İLLEREDE MAALESEF YAYINLATMADI VEDE SANSÜR KOYDURDU...
OLACAK ŞEY DEGİL BU,ELBETTE BU SAYIB DÜNDAR IN TEK BALINA BİR KARAR VERDİGİ OLMASA GEREK..
SANIRIM ÜST YÖNETİMİN TAMAMI BUNU ENGELLEDİ..
SAYIN BAYKAM I BUGUN ULUSAL KANAL DA SAYIN HALİL NEBİLER İN SUNDUGU SİYASET GÜNDEMİ PROGRAMINDA İZLEDİMŞÖYLE DEDİ;
"SAYIN GENEL BAŞKANI ELEŞTİRDİGİM İÇİN YAZIM ŞEHİR BASKISINDA YER ALMADI DEDİ"...
SAYIN BAYKAM IN YAZISINI ODA TV DE BULABİLİRSİNİZ..
ŞİMDİ CUMHURİYET CUMHURİYETLE EŞİT BİR GAZETEDİR..MUSTAFA KEMAL ATATÜRK ÜN ÖNERİSİ İLE KURULMUŞ VE BUGUNLERE KADAR GELEN BİR GAZETEDİR..
ANCAK ÖZELLİKLE SAYIN MERHUM İLHAN SELÇUK UN ÖLÜMÜNDEN SONRA MAAELSEF YÖRÜNGESİNDEN ÇIKMIŞ YADA ÇIKARILMIŞTIR..
ŞİMDİ SAYIN DÜNDAR DAHA DÜNE KADAR "BASIN ÖZGÜRLÜGÜ "DİYEREK MEYDANLAR DA YÜRÜMÜŞTÜR.
PEKİ SAVUNDUGUNUZ BASIN ÖZGÜRLÜGÜ İLE BU YAPTIGINIZ BAGDASIYORMU SAYIN DÜNDAR VE SAYIN YÖNETİM KURULU ÜYELERİ.....
YA CUMHURİYET GAZETESİ CHP NİN YAYIN ORGANIMI ACABA BU GAZETEYİ SADECE CHP LİLERMİ ALIYOR?
CUMOK BİLE (CUMHURİYET OKURLARI) BİLE ARTIK BU GİDİŞATA İSYAN EDİYOR..
YANİ GENEL BAŞKAN ELEŞTİRİLMEYECEK ÖYLEMİ,SAHİ BU GENEL BAŞKANLAR ÖZELMİ BÖYLE BİR ŞEY OLABİLİRMİ..
SAYIN KILIÇDAROGLU HERKES BİZİ DEMOKRATİK KURALLAR ÖLÇÜSÜNDE ELEŞTİREBİLİR DİYOR,ANCAK SİZ NEDENSE BÖYLESİNE YAZILARI SANSÜRLÜYORSUNUZ...
SİZ DAHA ÖNCEDE SAYIB BAYKAM IN YAZISINI YAYINLAMADINIZ...YAIK..
HDP MECLİSE GİRSİN DİYE ÇARŞAF ÇARŞAF MANŞETTEN HABERLER VEREMEK DEMOKRASİ OLUYORDA,SAYIN GENEL BAŞKANI ELEŞTİREN YAZILAR DEMOKRASİ OLMUYOR..
BU GAZETEYİ SİZLER YÖNETEBİLİRSİNİZ,ANCAK SAHİBİ GERÇEK CUMHURİYET OKURLARIDIR...BU BÖYLE BİLİNE....
SAYIN BAYKAM PAZARTESİ GÜNÜ İÇİN YAZISINI GÖNDERMİŞ,BAKALIM PAZARTESİ GÖRECEGİZ YAYINLAYACAKMISINIZ....
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.