- 832 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
Yağmur ve çocuk
Yağmur ve çocuk
Gece öyle bir yağmur yağıyor ki sanki gök kubbe yere inmek istiyorum diyor,
Şimşekler ise oraya buraya oksijen kaynağı yapar gibi hareketli...
Çocuk daha anlamıyor, konuşmayı yeni öğreniyor, ama annesine sarılarak - kork – diyor!
Korkuyorum diye henüz cümle bile kuramıyor.
Bakın anne nelerle teselli ediyor yavrusunu;
- Korkma bir tanem - diyor
- yağmur çok mutlu.
Neden mi? Yağmurun çıkardığı şimşekler onun kahkahası,
çünkü annesi onu gıdıklıyor,
yağmurda bu şekilde kahkahalar atıyor
ve annesi ile çok mutlu bir oyun oynuyorlar – diyor.
Çocuk çok küçük annesi ne demek istiyor anlamasa da annesine sarılıp yatıyor.
Ve annesi yağmurun yaptığı gibi yavrusunu gıdıklamaya devam ediyor kahkahalar eşliğinde...
Gerçekten düşünecek olursak belki yağmurun kahkahasıdır bu şimşekler.
Tez günde dilerim ülkemizde de bu neşeli kahkahaları duyarız.
Bereketli yağmurların yağmasına çok ihtiyacımız var ülke olarak
Sevgi ve Saygıyla
( BU KANADA DA YAŞANMİŞ BİR OLAY DÖRT GÜNDÜR DURMADAN YAĞMUR YAĞIYOR VE ÇOK ŞİMŞEK ÇAKIYOR TORUNUM KORK DİYOR ANNESİDE ONU UYUTA BİLMEK İÇİN YAĞMURU ANNESİ GİDİKLİYOR ODA KAHKAHA ATIYOR DİYORDU ŞİMŞEK İÇİN BENDE BU ŞEKİLDE KALEME ALDIM TŞKLER )
GURBET MELEĞİ
YORUMLAR
Öykünüze yorum yazmıştım, nasıl kayboldu.Aklım almadı ,belki önce puanı verdim o nedenle mi?Pelki yeniden yazıyorum.Her şimşek çakması gökten protein yağmurudur.Çünkü nükleik asit oluşumunu sağlar.Bu asi t de mikroorganizmaların oluşumunu temel yapı taşlarını oluşturur.Böylece eko sitem dengede kalır.Emeğinizi kutlarım.Bu kez kısa oldu.saygımla.
Şaban Aktaş tarafından 7/23/2008 10:32:52 PM zamanında düzenlenmiştir.