- 561 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
SPOR......SEYİRCİSİZ FUTBOL YILLARI...
SPOR ÖZELLİKLE DE FUTBOL,DÜNYA DA EN ÇOK RAGBET GÖREN SPORLARDAN BİRİDİR.HATTA BİR ENDÜSTRİ HALİNİ ALMIŞTIR.
ANCAK TÜM SPORLAR SEYİRCİ İLE BÜTÜNLEŞİR.SYİRCİ YOKSA TÜM SPORLAR OLDUGU GİBİ FUTBOL DA BİTER.
MAALESEF ÜLKEMİZ DE SON YILLARDA SEYİRCİ YÖNÜNDEN BÜYÜK DÜSÜŞLER VAR ADETA BOŞ TRİBÜNLERE OYNUYOR TAKIMLAR..
SEYİRCİLİ BİR MÜSABA İLE SEYİRCİSİZ MÜSABAKA ARASINDA ÇOK FARKLAR VAR..
BU PAASOLİG ÇIKTIGINDAN BERİ SEYİRCİ SAYISI YOK OLMAYA YÜZ TUTTU..PASSO LİG SÜPER VE 1LİGDE UYGLANIYOR.
ANCAK HER İKİ LİGDE DE SEYİRCİ YOK.TVLERDE İZLİYORUZ ZAMAN ZAMAN İNSANIN İÇİ SIZLIYOR..
ESKİDEN BÖYLEMİYDİ MİLLET MAÇA GİDİYORDU ,HAFTA SONUNU NEREDE İSE İPLE ÇEKİYORDU.ŞİMİDİ İSE MAÇ VARMIŞ YOKMUŞ KİMİN UMURUNDA.
SADECE ŞAMPİYONLUGA OYNAYAN TAKIMLAR İLE Lİ SONUNNA DOGRU KÜME DÜŞME MÜCADELELERİ BİRAZ İLGİ GÖRÜYOR O KADAR..
ŞİMDİ DİYEBİLİRSİNİZ ESKİDEN BU KADAR TV İNTERNET YOKTU MİLLET GİDİYORDU,BUNA BAGLAYABİLİYORSUNUZ..
BİLETLER DE PAHALI GELEBİLİR,AMA BAZI KÜLÜPLER 2 LİRAYA KADAR BİLETLERİ DÜSÜRDÜLER GENEDE TRİBÜNLER BOMBOŞ..
PASSOLİG KALDIRILMALIDIR,YADA AMACINA UYGUN OLARAK BİR YAPILNADIRMA GEREKİYOR..
SANIRIM BU KONUDA ANAYASA MAHKEMESİ NİN KARARI BEKLENİYOR..BAKALIM MAHKEME NASIL BİR KARAR VERECEK..
SON OLARAK BİR BİLGİ VERELİM,BİLİYORSUNUZ KOMBİNE OLAYI VAR,MİLLET ALIYOR GİTMİYOR,ÇOGUDA KATKI ANLAMLI ALIYOR KOMBİNEYİ,ANCAK AVRUPA DA BÖYLE DEGİL UYGULAMA,KOMBİNELİ BİR SEYİRCİ BİR KAÇ MAÇ MAÇA GİTMEDİ Mİ KOMBİNESİ İPTAL OLUYOR...ZİRA YUKARIDA DA BELİRTTİGİMİZ GİBİ MAÇ SEYİRCİYE OYNANIYOR,ONLAR BU SEYİRCİYİ MAÇA ÇEKEBİLMEK İÇİN YAPIYORLAR,BİZ İSE AMAN YA PARAYI VERDİNDE İSTER GELSİN,İSTER GELMESİN...
UMARIM MAHKEME OLUMLU KARAR VERİR BU PASSOLİG YENİDEN GÖZDEN GECİRİLİR VE FEDERASYON VE KULÜPLERDE SEYİRCİ ÇEKMENİN BİR YOLUNU BULURLAR...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.