- 299 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Uçuk Kaçıklar Sokağı2
Koş koş,! Yavrum Mehmet ,bana yardım et
Ne var! Yinebe Recep amca.Neyi merak ettin söyle bakalım.Eğer mahalleli hakkındaysa,benden uzak dur .Ben bilmem onları.He bana biri nerdediye sorarsan söylerim.Herkes buraya uğrar ve bir şekilde nerede olduğunu söyler.O kadar ,neden oradadır ne yapar ben bilmem.
Yok be yavrum Mehmet öyle değil.Diyorlar ki uzaylılar aramızdaymış.Dünyayı ziyarettermiş.Hatta bazılarımızla sohnet edermiş.
Ay Ali abinin damarına basma bence.Bu gün hiç keyfi hok .Gömüldü dergilere gitti başka diyarlara.
Recep amca emekli güzel yürekli bir abimizdi.Bir kusuru vardı çok meraklıydı,merak konusu ise mahhalle sakinleriydi.Kim nerede ne yapar .Kötü niyetli değildi.Bunları sorar öğrenir ,lakin sıkıntısı olanın yanında biterdi Lakabı da Hızır Recepti.
Bizim Mahalle de herkesin bir lakabı mutlaka vardır.
Mahallemizi sevimli ve güzel kılarlar.
Etrafı kahkahalar sarmıştı
Yavrum Mehmet Ali âbinle ban birer keyif kahvesikap gel bakalım.Neler yapmış bizim uzaylı dostlar Ali abin anlatsın.Belki yardıma ihtiyaçları vardır.
Tamam !Recep amca .hızır gibi yetişir valla .Ben de haveleri hızır gibi getiririm.
Çok konuşma lan yavrum Mehmet.Bir hızır yeter bu mahhelleye ,ikincisi fuzuli olur.Yavrum benim
Ay çok şekersiniz balkondan gördüm dayanamadım ben de geldim.Çokta sıkılmıştı canım
Ay işte mahallenin tatlı ,şeker mi şekerablası Makbuşta geldi.nladınız sanırım adı Makbule ama lakabı Makbuş.Laf aramızda kalsın Ali abiye de yanık.Ali abi ise nedense ondan hep uzak durur.Makbuş durur mu?Her fırsatı değerlendirir.Hić ağzına almaz sevdasını ama bakışı duruşu anlatır tüm olan biteni.Ali’yi görmek bir kaç kelam etmek onun için mutluluktur.
Devam edecek
Eh be Hızır Recep!Benle uğraşma demedim mi ben sana kaç kere.
Bir gün bu meraklı halin yüzünden kalbine inecek.
Ya da o çok alay ettiğin uzaylılar seni basacak
.Görrceksin o zaman,uzaylı var mı,yok mu ? Ben istişare halindeyim soruyorum da en uygun zamanı bekliyoruz diyorlar.
Recep amca Ali’nin sözlerinin şaka olduğunu bilirdi.Ali de onu sever sayar ,hep böyle tatlı tatlı atışırlardı.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.