- 1718 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
Eğitim ve Öğretimde Farklılık.
Eğitim ve Öğretimde Farklılık…
İnsan içinde yaşadığı toplumda farklı kişilerle devamlı temas halindedir. Bu nedenle sizin anlattığınız değil, önemli olan karşınızdaki insanın sizi nasıl anladığıdır… Bakmak var, görmek var.
NÖRÜYÜM! Derler ya. Nevşehir ‘de…’’ Bazısı var bakar görür, bazısı var bakar kördür’’Vicdanen ben ve arkadaşlarımız rahatız. Ama üzüldüğümüz çok hususlar var… Yazmamız etik kurallara uymaz…
Eğitim uzun süreli bir maratondur. İlkokul-Ortaokul-Lise-Üniversite- sonra mezuniyet ve hayatın verdiği olumsuzluklar, KPSS Sıkıntısı, iş telaşı, evlenme konusunda yöreye ve geleneklere göre insanlarımızda olan farkı bakış açıları maalesef telâşeler çok, Hayat 40.sonra başlar derler ya. Doğru, bazı hususlar insanlarımız, maalesef, olgunluk yaşından sonra anlayabiliyor sizi…
Öğretim farklıdır. Hayat üniversitesi mezunu olan bazı kişiler planlıdır. Bazıları da plansız gerek babasının sermayesi, gerekse şans mı diyelim kısa zamanda köşe dönebiliyor… Müslüman ülkelere bakıyorsunuz tamamıyla, dış ülkelerin pazarından alışveriş yapıyorlar, ABD, RUSYA, İNGİLTERE, FRANSA, ALMANYA, ÇİN, JAPONYA, İSRAİLİN Pazar ekonomisinin etkisinde kalmışlar, yâda yönetimlerinde gelişen dünyada nedense ülkemize bakış açıları dar… Türkiye’miz iç ve dış mihrakların terör etkilerinden inşaaallah yakın zamanda kurtulur da, Her bölgede insanlarımıza, Doğu ve Güneydoğu Anadolu’da istihdam yatırımları sağlanır.
TBBM Yeni seçilen vekillerimizi tebrik ediyorum. Ak parti kurulacak hükümette, yeni kabinemize de başarılar diliyoruz. Yemin töreninden sonra kurulacak hükümet kabinesine kimler girecekler ki? inşallah ilimizden bir bakan bekliyor kamuoyumuz…MHP,CHP, Muhalefet partilerimizin yapıcı eleştirileri ile ,Türkiye’mizin kıymetini iyi bilmeliyiz… Cennet Vatan ülkemizin genel sorunları en kısa zamanda çözülür umudundayız…7 Haziran 2015 seçimleri ile 1Kasım 2015 seçimlerinin ülkemizde, halkımız tarafından istikrar istenmesi inananınız Halkımızı,Eğitimcileri,bazı arkadaşlarımızı,bizleri de mutlu etmiştir…
İlimiz de Milli irade platform sözcüsü ve bazı üyeleriyle diyaloglarımız harika, ama bazıları nedense sigara içtiklerinden midir nedir bakış açıları bize değişemedi bir türlü? Bizler insanlığın gerçek dostlarıyız… SİGARA GİBİ YALANCI DOST DEĞİLİZ. Hem paranızı hem sağlığınızı almıyor mu? Bazı tiryakiler bıraktılar.
TÜRK GİBİ SİGARA İçer sözü tarihe karıştı. TÜRK GİBİ SİGARAYLA SAVAŞIR Sözü söylenir olmuştur… Ama sokaklarda bazı genç kızlar elinde sigarayla geziyormuş.Bizler,Madde Bağımlılığına karşı söz sende-Resim-Şiir yarışması ödülü Valilik,Belediyelerin bazısı,İş adamı dostlarım,verdiler.TÜRKİYE Yeşilay Cemiyeti Genel Merkezimizle koordineli, Üniversitemizle 2011 de proje yapmıştık. Devamı gelmedi! Nedenlerini Bilemiyoruz.Genç Yeşilay kulübü kurulmasını bekliyoruz.Biz STK Olarak gönüllü çalışan kişileriz,Akademik çevreden ve öğrencilerimizden daha çok destekler bekliyoruz.!
21 Kasım,9 Şubat,1-7 Mart Yeşilay haftası-31 Mayıs Dünya sigara içmeme günü etkinliklerimizle, seminerlerimiz, konferanslarımızla halkımızı, gençlerimizi bilgilendiriyoruz. Şimdiye kadar bizlerin yanında olan tüm vefakâr dostlarımıza sevgilerimizi iletiyoruz… Eğer, Bizlere maddi destek veren yerel Belediyelerimiz olsaydı; 2002 yılından beri 3 büyük proje teklifi sunmuştuk, il merkezimiz de maalesef projemiz nedense, az destek gördü…
TAPDK 2014 yılında bir kez daha Cumhuriyet Ortaokulumuzla koordineli yazdık, beklemedeyiz. Kaçak tütünle sigarayla mücadelede, Alkol, Madde de, Emniyet, jandarma birçok yakalamalar yaptılar sağ olsunlar. Kutlarız emeği geçenlerin tamamını. Kaçak içkiden bakınız geçen ülkemizde,24 kişi öldü. Denetimler artması lazım bizlere göre.
Proje danışmanlığı isteyenlere her zaman bizler varız. 2015 yılında, K.Y.Kurumunda Gençlik spor il müdürlüğümüzle koordineli, Emniyet organize suçlar müdürlüğümüzle de bazı okul müdürlerimizin davetlerine yetişmeye çalıştık. İlde gençler dâhil 2600 kişiye eğitim verdik. TUIK Uzmanlarımıza, Hala da fahri gönüllü eğitimci arkadaşlarımızla, gayret göstermekteyiz. Genel Merkezlerimizce de İnsanlığın gerçek dostu ödülümüzü aldık. Başarı hepimizindir. Yeşilay Cemiyeti Genel Merkezimiz de daha çok desteklerini bölgemize artırmasını bekliyoruz. Bu yeni dönemde yeni projelerimizi de takip ediniz. Turizmin bazı olumsuz etkisi sorgulanmalıdır uzmanlarımızca! Geçenlerde DEDEMAN Otelde yapılmış olan, yerel medyamız Muşkara haber özel de paylaşılan, Çevre bakanlığı Çalıştayı raporu önemli geldi… Uyuşturucu maddelerin il çapında içiminin arttığı konusunda haberler bizleri de daha çok çalışmaya teşvik etti. Toplumsal desteklerle sağlanacağına inananlardanım, Sinsi düşman maalesef her yerde oluyor, Suçluyu bulmak kolay mı? İnanın kimse de üzerine alınmıyor. Ne yapacağız, Katıldığımız her ortamda paylaşıyor arkadaşlarımız… Valilik toplantılarında konuyu gündeme Mayıs-Ekim toplantılarımızda taşıdık. YEŞİLAY PARKI VE YEŞİLAY ORMANLARININ Olmasını il ve ilçelerde teklifini verdik… TÜRKİYE BAĞIMLILIKLA MÜCADELE EĞİTİM programında rehber öğretmenlerimiz valilik olur ile Yeşilay cemiyetimizin kitaplarını materyallerini dağıtarak verdik. Bir gelişme bekliyoruz. Valiliğimiz, Bazı STK. Sağlık il müdürlüğümüzle koordineliyiz, Halk sağlığı uzmanları ile yerel ve ulusal medyamız ile takip ediyoruz.
KTYG Şube temsilcisi olarak bizler, Araştırma Derneği genel merkezimizle koordineli çalışmalar yaptık. Merkez ilçede 2 okulda;2-4 sınıf öğrencilerimize semineri Ankara’dan gelecek uzmanlarımızı sağladık, Eğitim ve boyama kitaplarıyla Trafik eğitimi konusunda, F.T.M Arkadaşlarımızla, üyelerimizle, Milli eğitim, Emniyet Müdürlüğümüz ve bazı dostlarımızla el eleyiz, gönüller bir olsun yeter ki, Bizler, gelecek nesillerimize damla olabiliyorsak ne mutlu.
Sosyal medyada arkadaşlarımızdan güzel fikirleri alıyoruz… Sizlerinde farkında olacağınız güzel çalışmalarımızı planladık. Bizleri izlemeye ve gönüllü çalışmalarımıza üye olarak da desteklerinizi bekliyoruz. Hoşkalın, her şey gönlünüzce olsun…
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.