- 3160 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
BU GÜN BENİM DOĞUM GÜNÜM
Bu gün benim doğum günüm ve hiç mutlu değilim iki kişinin eksikliği o kadar ağır hissetirdi ki biri annem diğeri sevdiğim adam. Bütün gün insanlar sevdiklerim, arkadaşlarım ,öğretmenlerim, ailem doğum günümü kutlarken ben bu eksiklik içinde kıvranıp durdum. Napayım ki ben annemsiz doğum gününü hele de hiç görmediğim kokusunu içime çekmediğim annemse, sen yoksun annem ne doğum günleri ,ne bayramlar anlamsız hayatım her anlamda çok eksik ve ben çok acı çekiyorum sensiz hicbirseyin anlamı yok üzdüysem seni Özür dilerim ama bende çok Üzgünüm ve cok kızgınım varlığına ihtiyaç duyduğum anlarda yok oluşuna kızgınım ben Büyüyorum ama eksikliğin de bende çığ gibi büyüyor Yeter artık diyorum yeter çünkü dayanamıyorum boşver anne bu gün ben doğmadım bende seninle birlikte birlikte öldüm .
YORUMLAR
En önemli ve bence en çok mutlu olunması gereken günde bu hüzünlü satırları yazmış olmanız beni çok üzdü. Profil fotonuza baktım önce, ne kadar güzel, pırıl pırıl gözleriniz , duru bir teniniz , çok güzel saçlarınız var.[ bu arada ben bayanım; lezbiyende değilim :))) ] yani demek istediğim isteseniz bin tane adamın sizi sevmesini sağlar bir tanesini de siz seversiniz. Ana acısı hele hiç sahip olunamamışsa nasıl koyar insana tahmin etmem güç elbet; ancak çoğumuz erken yaşta kaybediyoruz o güzel varlığı, annelerimizi, Acı eninde sonunda geliyor hem de hergün artarak hele yokluk derinse yürekte anlıyorum ama elimizde olanlarla mutlu olmayı ve yaşamayı bilmek lazım . Ya bahsettiğiniz dostlar, aile fertleri de olmayaydı nasıl olurdu bugün hâliniz ? Bence gün bitmeden güzel bir pasta alıp mum üfleyin! Ve tüm dileklerinizin ( bugüne kadar her yıl dilediklerinin ). Olmasını dileyin toptan. Kimbilir belki olur !
Kucak dolusu sevgiler
Sinem Güçlü
İpekyildiz
Sevgiler