sakın aşık olmayın
hani insan bazen birisini sever dünyalar artık onun olur hiç bir şey umrunda deildir tek düşündüğü sevgilisidir sanki hiç bitmicek gibi mutlu olur ve geleceğe dahir planlar kurur oysa bilse bu aşk yakında bitçek die ahh ahh!! biz insanlar nie aşk denilen bir şeye vuruluruz ki ? hani cicim ayları vardır çok güzel geçer ilişki, hiç kimseyi takmazsın hiç kimseyi düşünmessin her şeyi boş verirsin bunun adı aşktır...
sonsuzluk yollarında ilerlersin kim olduğunu bilmeden geleceğini düşünmeden hiç düşünmezsinki sonunu? ne olcak die bir adım önünü görmeden ilerlersin buunun adı aşktır...
ben öle bir sevdalandım ki anlatmaya ne ömür yeter ne sayfalar nede intr ...
bu aşkın sonunu hiç düşünmedim deli gibi kaptırdım kendimi sonunda olan olduya bittti...
işte burda dünyam yıkıldı her şeye boş verdim her şeye lanet ettim kahrolsun bu dünya dedim hıh ne önemi varki dostlar siz artık aşıksınız, aşık olduğunuz halde ilişkiniz bitti cicim ayları bitti mutlu sevimli günler bitti artık geride eski sevimli hatıralar kaldı şimdi geleceğinizi göreceksiniz ne kadar berbat olduğunu aşıktınız ya hiç bir şeyi görmüyordunuz artık ilişkiniz bittii önünüzü görebilirsiniz
lanet bi bataklığa saplandığınızı görebilirsiniz ne çağre kaldiki ?
o an şunları düşünürsünüz..
beni bırakmamalı
ayrılmamalıyız
gururmu? senin için hayatımı boş verdim ne yapçamki gururumu?
yalvarmalıyım bana tekrar dönsün
zırvalıcaksınız anlatçaksınız eski günleri ,eski günlerin hatrına gel tekrar çıkalım diceksiniz onu ne kadar çok sevdiğinizi anlatçaksınız
akıllanmadınız mı hala? onu sevdinde ne oldu? o güzel günlere ne oldu ? artık bitti bunu kafanıza yerleştirin farzetki 2. şans oldu saman gelcek gine ayrılcaksınız bu sefer ne olcak?
kendiinizi bile bile çukura atmayın ..
ben aşık oldum güzel günler yaşadık unutulmaz günler..
ama bitti..:(
şimdi ben ona bana dön diyemem ki? bunun sonu ayrılık gine ayrılcaz hayatımın sadece bir kısmı için niye tekrar mutlu olmaya çalışım ki? onun yerine zorda olsa onu unutmaya çalışmalıyım ve çalışmalısınız!
düşününki;
siz bir aşk kölesisiniz,aşk sizi yönetiyor ?
aşık olanlar aşk acısı çekenler anlar beni aşık olupda bunları bilipde bunları yapan vardır hala tıpkı benim gibi..
sonucunu biliyorum ama gine yalvarıyorum.. ben aşk kölesiyim
gururmu ben bu kızla çıkmaya başladığımdan beri gurur nedir bilmes oldum ne ailem ne ders ne dünya hiç birisi umrumda deil tek umursadığım o kız başka hiç bir şey deil..
aşıık olmayın sonunu bilipde aşık olmayın ilişki bittiğinde ise önünüzü göremiyecek kadar kör olmuşunuzdur
ve bilin ki o zamn mahşer günü gelmiş sizi kapıda bekliyor...
ASLA AŞIK OLMAYIN.. HER AŞKIN BİR SONU VARDIR...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.