- 567 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
KEMOTERAPİ SÜRECİ
KEMOTERAPİ SÜRECİ:
Bugün normalde 6.ncı kür kemoterapiyi almam gerekiyordu. Fakat radyoterapi sürecini müteakip bir zaman aralığından sonra başlatılan yeni kemoterapi süreci RADYOTERAPİNİN ( IŞIN TEDAVİSİ) VÜCUDUMU AŞIRI HARAP ETMİŞ OLMASI nedeniyle, bedenimi aşırı derecede yorduğundan, durumumu kendim öncelikle değerlendirip Onkoloğuma ilettim. Yapılan kan tetkiklerinden sonra birlikte bir hafta vücudumun dinlenmesi gerektiğini kararlaştırdık. Keza tedavi vücuda eziyet olmamalı, sağlık kazandırmalı. ( Keza 26 Ekimdeki trombosit 143.000 iken bugünkü tetkikte 101.000 e düşmüş, tedavi devam ederse daha da düşecek demektir bu, onun için önce biraz toparlanmak gerekli.)
Çünkü vücut direnci belli bir kırılma noktasının altına düşerse, durumu toparlamak daha da zorlaşabilir kanısındayım.
Bu nedenle 6. Kür kemoterapiyi almaya bir hafta sonra başlayacağım. Geride 21 gün ara ile İKİ KÜR DAHA KALIYOR, başaracağımdan eminim.
Hepinize sağlık ve mutluluklar diliyorum sevgili dostlarım.
Şaban AKTAŞ
10.11.2015
KEMOTERAPİ SÜRECİ Yazısına Yorum Yap
"KEMOTERAPİ SÜRECİ" başlıklı yazı ile ilgili düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi diğer okuyucular ile paylaşın.
YORUMLAR
10 Kasım 2015 Salı 23:17:06
iyileşme inancı beki de en önemli iyileştiricidir.İşte hocam biz sizde bu yaşam felsefesini görüyor ve takdir ediyoruz.
Geçmiş olsun.
Saygı ve sevgilerimle.
Şaban Aktaş (Homerotik)
@saban-aktas-homerotik
Çok teşekkür ederim Zeynep hocam...Saygılar ...
10 Kasım 2015 Salı 19:52:48
Dua'm sizinle... Tabii ki de başaracaksınız. Sadece inanın lütfen.
Saygılarımla ve dostlukla
Şaban Aktaş (Homerotik)
@saban-aktas-homerotik
Çok teşekkür ederim, saygılarımla...
Şaban Aktaş (Homerotik)
@saban-aktas-homerotik
Çok teşekkür ederim Tacettin bey, saygılar.