- 1389 Okunma
- 5 Yorum
- 0 Beğeni
Her Milet Biribirinden Farklıdır
M.Ö. bilinen 5000 yıl öncesine ait bir millet olan Türkler her zaman diğer dinlere ve kültürlere hoşgörü ve saygı ile bakmışlardır.Her millette olduğu gibi Türklerde de yaradılış olarak üstün yada zayıf özellikler bulunmaktadır. Üstün yönleri olarak cesur,misafirperver,zora düşene yardımcı olmaya çalışan,doğru bildiğini dobra dobra konuşan,organizasyon becerisinin üst seviyede olması gibi özellikleri sayabiliriz.Buna karşın Araplar ise belirgin olarak tembel, çalışmayı sevmeyen, riyakar, eğlenceye düşkün, arkadan vurmaya çalışan, korkak ve yönetilmeyi seven bir millettir.İngilizler ise sabırlı,kibirli,organizasyonda başarılı,disiplinli bir millet olarak bilinir.
Kısacası yukarda belirtmeye çalıştığım özellikler milletlerde farklı özelliklerin bulunduğu gerçeğidir. Bunu inkar etmek cahilliktir.
YORUMLAR
Yeni emperyalizme karşı, yeni ulus toplumsalı..
Yakında bunu yazacağım. Her şey yenilendi, ulus fikri yenilenmedi, birileri baktı etti olmuyor. Din eksenli ulusa sarf-ı nazar eylediler "ulus çağı ve devlet bitti" zırvasından geri..
Değerli Anda, senden ricam, benim için, elin değidiğinde hani,bir ara diyorum, bir sınıfsal Türk çözümlemesi yazar mısın? :)
Çok merak ediyorum sınıfsal çözümlemeni vallahi..
Emeğine sağlık, bazı yerleri paylaşmasak da bilgilendirici ve azimlendirici idi...
Saygı..
Göktürkmen tarafından 7/24/2008 12:30:11 AM zamanında düzenlenmiştir.
Türklüğün,Milli ruhun en büyük düşmanlarından biri Arap Milliyetşiliği(Ümmetçilik) fikridir.Kominizm tehlikesi geçti.Şimdi ise ümmetçilik fikri Türklüğü kemiriyor.Usta kaleminden böyle hasas bir eserinizi okurken çok sevindim.Sizin gibi değerli büyüklerimizin sayesinde Türklük ebediyyen yaşayacaktır.Saygı ve selamlarımla!..
ms-solmaz tarafından 7/25/2008 9:25:44 AM zamanında düzenlenmiştir.