- 713 Okunma
- 4 Yorum
- 1 Beğeni
Öfke
Artık büyümeliyim…
Her ne kadar anneme “Anne ben artık büyüdüm, bana çocuk muamelesi yapmayı bırak!” diye çıkışsam da bazı durumlarda ona hep hak veriyordum. Ah be annem, nasıl bir yüreğin var ki hep malum oluyor sana. Hiç büyüyememişim meğer güzel yanlarım en kötü şekilde hep çocuk kaldı. Düşüncelerim, tavırlarım, gülüşüm, neşem… Bunlar bana çocukluğumdan kalmış birer miras. Ama gelin görün ki bazen abartıya kaçıyorum ve anlık öfkeme yenik düşerek ileride yüzümü kızartabilecek şeyler yapabiliyorum. Bazen olacakları önceden kestiremiyorum faturası ağır geliyor. Hani bir söz vardır Ustaların ustası Mevlana Celaleddin Rumi’ye ait “Öfke bir rüzgâr gibidir, biraz sonra diner ama birçok dal kırılmıştır bile.”
Öfkeyle kalkan zararla oturur derler. Zaman geçtikçe daha iyi anlıyorum. Sıkı tavsiyemdir öfkeyle kalkmadan önce bir kere düşünün; sonra çok düşünmek zorunda kalmayın… Hayat kısa kalp kırmayın. Kalbinize kırılacak zemin de hazırlamayın.
Sevgiyle, dostlukla, hoşlukla kalın.
YORUMLAR
Yazmaya devam ediniz.Hz.Mevlana'dan verdiğiniz harika nasihatı umarız bazıları iyi alır.Ayşe hanım İnsan yaşadığı her olayda bir tecrübe kazanır.Haytınızda size rol model annenizin nasihatlarını dinlemenizi tavsiye ederim.Emekli bir Milli Eğitimci olarak yetişecek nesile iyi örnek olacak aileler e ihtiyacımız çok...NE dersiniz?Sevgiler ve başarılar.
Ayşegül AKDAĞ BARUTÇU
güzel yorumunuz için çok teşekkür ederim
Merhaba,
Bazen büyükler de -kırıp dökmeden - çocuk olsa diyesim var ;ama...
Teşekkür ederim saygılar.
Ayşegül AKDAĞ BARUTÇU
teşekkür ederim
Kekse buyuyen bedenlerimize buyuk buyuk kalplerde sigdira bilsek.kinin ofkenin ve savaslarin
olmadigi.sevgiler tebirk ederim.
Ayşegül AKDAĞ BARUTÇU
teşekkür ederim
güzel örnekler verilmiş
oldukça başarılı bir metin
kutlarım
sevgi ve saygıyla
Ayşegül AKDAĞ BARUTÇU
Uzun zamandır uğramıyorsunuz sayfama arada beklerim :)