- 462 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
Yalnız Olmadım Ben
Aylar dolanıp geçti ömrümün semasında. Yıllar döndü sönen güneşimin etrafında. Ama ben yalnız değildim ayrılan senelerin ardında .
Yalnız değildim hiç de hiç gecelerin kederli sessizliğinde, gündüzlerin ızdıraplı sesliliğinde.
Onunla beraber yürüdüm hayatın iniş çıkış yollarında, iki bedende bir can gibi. Birlikte söyledik yürürken, içimizdeki aynı kederli türküyü .
İki kuş gibi havalandık hayalimizde mavi gökyüzüne. Uçtuk yem yeşil ormanlardaki düşlerimize. Konduk yalnız bir ağacın imgelerine, öttük bitmeyen şarkıları birbirimize.
Oturdu hep dizimin üstünde dertli gecelerimin yaslarında. Yaslandı sineme hoş günlerimin mutluluğunda.
Açtım yüzüne fırtına mihnetinde gönlümün kapısını. Dinledim onun dilinden yüreğimdeki esen rüzgarların uğultu sesini. Onunla birlikte paylaştım acı dolu hatıralarımı. Kokladım onunla hoş günlerin ıtır saçan güllerini.
Can yoldaşım oldu hayatta. Yorulmaz sırdaş oldu bana yaşam yolculuğunda.
Saçlarının arasında dolaşırken parmaklarım, sanki söylemeye çalıştı bana.
“ Sevgilim, kim olduğumu anlamadın mı? Ben senim. Evet, senin kendinim. Yoksa, yoksa kim bu kadar yakın olurdu başka birisine.”
Bugüne dek hiç dayanamadım ondan ayrı kalmayı. Nereye gittiysem onu da hep götürdüm kendimle.
Ve o hala benim yanımda. Yine dizimin üstünde oturup inliyor Azerbaycan türkülerini. Hatırlatıyor bana vatan hatıralarını.
Acaba o da duyabiliyor mu içimden ona söylediklerimi?:
“ Kemençem, sen olmasaydın acaba, nasıl geçirirdim gurbetteki yalnız günlerimi.
Muhammed Ahmedizade
Yalnız Olmadım Ben Yazısına Yorum Yap
"Yalnız Olmadım Ben" başlıklı yazı ile ilgili düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi diğer okuyucular ile paylaşın.
YORUMLAR
muhammed1347
@muhammed1347
Kemal hocam, diğerleri hep gelip gittiler ama Azeri kemençe baştan beri benimle kaldı. Birbirimize bağlandık işte.
10 Kasım 2015 Salı 21:53:32
Kim kim kim diye düşünürken , sonunda kemençe çıktı iyi mi..:)
Benimde bir bağlamam var, az buçuk anlıyorum sizi. Selamlar
muhammed1347
@muhammed1347
Şükürler olsun siz de yalnız değilsiniz. saygılar